Win7 Hakkında Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CosTeR
    CosTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    sa müritler win7 home premıum kurulu laptopda format atayım diyorum windows lisanslı laptopun altında keyi yazıyo format atsam o key kabul olur mu ayrıca laptop u aldıgım zaman kutunun içinden windows cd si cıkmadı  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hocam home premium bir surum kurarsan senden zaten serial istemez bios otomatik olarak halleder. cd vermemiştir çünkü hddnin içine kurtarma bölümü yaratmıştır...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CosTeR
    CosTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam home premium bir surum kurarsan senden zaten serial istemez bios otomatik olarak halleder. cd vermemiştir çünkü hddnin içine kurtarma bölümü yaratmıştır...


    -----------------------------

    evt kurtarma bölümü var formatla arasındaki fark nedir kurtmanın

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    CosTeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam home premium bir surum kurarsan senden zaten serial istemez bios otomatik olarak halleder. cd vermemiştir çünkü hddnin içine kurtarma bölümü yaratmıştır...


    -----------------------------

     

    evt kurtarma bölümü var formatla arasındaki fark nedir kurtmanın


    -----------------------------

     

    hocam kurtarma bölümüyle ilgili, firmaya göre ve versiyona göre birçok ffarklılık olabilir..

    örneğin bazıları sadece, format atar, reklam olan içindeki programları kurar veya kurmaz. bazıları daha önce böldüğün hdd yi bile tekrar birleştirebilir.

     

    formattan önce başlattan programlara bir bak bakalım, bazı firmalar cd takın windows cd si oluşturalım diye program koyuyorlar. eğer öyle birşey varsa formattan önce oluştur çünkü formattan sonra kaybolacaktır.

     

    son olarakta al bi tane home cd si kur altaki seriali yaz kullan. 

     

    ancak ben olsam. 

    home falan uğraşmam kullanıcağım işletim sisteminin profosyoneli varsa onu kurarım örn: winxp / profosyonel ve ya win7 / ultimate gibi. sonrada cracklerim bir güzel cillop gibi :))

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    recovery dvd diye bir şey vermeleri gerekiyor yanında ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gececi
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    recovery dvd diye bir şey vermeleri gerekiyor yanında ?
    -----------------------------

    hayır hdd  içinde recovery kısmı var  F tuşlarından biri ile  başlatılıyor  ama illa DVD istiyorum diyorsan  onuda yazıdıra bilirsin  kendi  CD yazdırma  programı il


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CosTeR
    CosTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    NighT_JudGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    recovery dvd diye bir şey vermeleri gerekiyor yanında ?
    -----------------------------

    hayır hdd  içinde recovery kısmı var  F tuşlarından biri ile  başlatılıyor  ama illa DVD istiyorum diyorsan  onuda yazıdıra bilirsin  kendi  CD yazdırma  programı il


    ----------------------------- 

    asus k53s laptop evet recovery cd gelmedi yanında işin ilginci driver cdleride gelmedi kutuda sordum bir kaç kişiye banada driver cdleri gelmedi dediler

Toplam Hit: 945 Toplam Mesaj: 7