Win7 Hakkında Soru
-
sa müritler win7 home premıum kurulu laptopda format atayım diyorum windows lisanslı laptopun altında keyi yazıyo format atsam o key kabul olur mu ayrıca laptop u aldıgım zaman kutunun içinden windows cd si cıkmadı
-
hocam home premium bir surum kurarsan senden zaten serial istemez bios otomatik olarak halleder. cd vermemiştir çünkü hddnin içine kurtarma bölümü yaratmıştır...
-
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hocam home premium bir surum kurarsan senden zaten serial istemez bios otomatik olarak halleder. cd vermemiştir çünkü hddnin içine kurtarma bölümü yaratmıştır...
-----------------------------evt kurtarma bölümü var formatla arasındaki fark nedir kurtmanın
-
CosTeR bunu yazdı:
-----------------------------
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hocam home premium bir surum kurarsan senden zaten serial istemez bios otomatik olarak halleder. cd vermemiştir çünkü hddnin içine kurtarma bölümü yaratmıştır...
-----------------------------evt kurtarma bölümü var formatla arasındaki fark nedir kurtmanın
-----------------------------hocam kurtarma bölümüyle ilgili, firmaya göre ve versiyona göre birçok ffarklılık olabilir..
örneğin bazıları sadece, format atar, reklam olan içindeki programları kurar veya kurmaz. bazıları daha önce böldüğün hdd yi bile tekrar birleştirebilir.
formattan önce başlattan programlara bir bak bakalım, bazı firmalar cd takın windows cd si oluşturalım diye program koyuyorlar. eğer öyle birşey varsa formattan önce oluştur çünkü formattan sonra kaybolacaktır.
son olarakta al bi tane home cd si kur altaki seriali yaz kullan.
ancak ben olsam.
home falan uğraşmam kullanıcağım işletim sisteminin profosyoneli varsa onu kurarım örn: winxp / profosyonel ve ya win7 / ultimate gibi. sonrada cracklerim bir güzel cillop gibi :))
-
recovery dvd diye bir şey vermeleri gerekiyor yanında ?
-
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
recovery dvd diye bir şey vermeleri gerekiyor yanında ?
-----------------------------hayır hdd içinde recovery kısmı var F tuşlarından biri ile başlatılıyor ama illa DVD istiyorum diyorsan onuda yazıdıra bilirsin kendi CD yazdırma programı il
-
NighT_JudGe bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
recovery dvd diye bir şey vermeleri gerekiyor yanında ?
-----------------------------hayır hdd içinde recovery kısmı var F tuşlarından biri ile başlatılıyor ama illa DVD istiyorum diyorsan onuda yazıdıra bilirsin kendi CD yazdırma programı il
-----------------------------asus k53s laptop evet recovery cd gelmedi yanında işin ilginci driver cdleride gelmedi kutuda sordum bir kaç kişiye banada driver cdleri gelmedi dediler
