Win7 İçin Arama Motoru (İstek)
-
Mürit, Müride ve müridiye kardeşlerim Win7nin en sinir bozocu özelliği arama motoru MacOSx kullanırken de gıcık olurdum zati "allahtan xpnin aram motoru böyle değil diye svinirdim içimden" gel gör ki mikrosofcular da aordan araklayıp kaktırmışlar sisiteme ...
Neyse ben eski XP tarzı detaylı arama motoru istiyorum...
-
ne gereği varki zati sağ üstte aynı işi gören arama zımbırtısı var
haa illa başka bişi istiyorsan http://desktop.google.com/
-
Canım onu anahtarlayamıyorsun bişe yapamıyosun bin tane ilgisiz sonuç getiriyor
Toplam Hit: 770 Toplam Mesaj: 3
