

Win7 Media Player Görüntü Var Ses Yok ?
-
Yoldaşlar !
2 aydir media player'da film veya video izleyemioyorum çıldırmak üzereyim.
codec diyolar codec nasıl kaldirilir hangi codeci yüklersem düzelir bilmiyorum.
ayrica KMPlayer yada diger görntü programlarndanda faydalanamadım.
pc yi duvara frlatmama ramak kaldi lütfen biri yardmcı olsun Anca burdan cıkar çözümü
-
codec yukle
-
k-lite codec pack + medi player classic ?
gom player + gom codecs ?
-
hacılar bi sürü codec yükledim bi halt degişmio k lite 'yükledim olmuoki.
ne yaptımda bu hale geldi bilemiorm hasta oldum..
codec nasl kaldirilir onu bile bilmiom ak yicem kafayi :S
-
Heroique hocam sorunun 'Sunucu çalıştıramıyor' olmasın ?
http://windows7li.blogspot.com/2010/11/windows-7-media-player-sunucu-calstrmas.html
Gerçi görüntü var demişsin ama sen burda yazılanları bir dene belki sorunun düzelir...