Win7 Üstüne Xp Kurdum Yardım...
-
win7 üstüne xp kurdum win7 kayboldu. yani aslında var ama bilgisayar açılırken win7 seçmeyi göstermio direk xpyi açıyodu. sonra ben win7 cd sini taktım başlangıç onarma yaptım win7 geldi fakat bu kezde açılışta xp göstermio direk win7 açılıyo nasıl halletcem bu sorunu çözümü varsa lütfen yardım...
-
-
indirdim kardeşim nasıl kullancamı bilmiorum biraz anlatırmısın?
-
Sol menüden "Add New Entry" butonuna bas, eklemek istediğin gözükmeyen işletim sistemini seç, ismini ve bulunduğu sürücüyü seç ve hemen alttaki "Add Entry" butonuna bas, restart yap.
-
tmm yapıyorrum hemen gıcık etti beni bu eğer işe yararsa seni dua yağmuruna tutup cennetlik etcem...
-
http://www.tahribat.com/Forum-Windows-7-Ve-Windows-Xp-Beraber-Kullanma-Sorunu-100752/1/
bak hocam burda işine yarar bişeyler bulacaksın
benim de başıma gelmişti hallettim
-
http://www.tahribat.com/Forum-Windows-7-Ve-Windows-Xp-Beraber-Kullanma-Sorunu-100752/1/#1106168
özellikle bu mesajı dikkate al
