Win7 Vs Win8(Uyumluluk)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    merhaba müridler.

    Win7'yi silip win8 yüklemeyi düşünüyorum.

    Ama kafamda birkaç soru var. Final sürümü ne zaman çıkacak?

    http://tahribat.com/Forum-Windows-8-Release-Candidate-Turkce-Turkish-Key-159123/

    Heryerde bu sürüm var final çıkıncamı indirsem şimdimi karar veremedim.

    Bilgisayarıma format atmam gerekiyor win7 iyice sapıttı. Ancak tekrar win7mi kursam yoksa finali falan beklemeyip bunumu kursam diye düşünüyorum. Bu beta önizlemelerdeki buglar için toplu bi yama yayınlarlarmı?

    Birde win7'yi ve 8i sadece oyun için kullancağım. Oyunlar konusunda uyumluluk problemi varmı deneyen müridler varmı?

    Cod,assassin,max payne 3,diablo3,sniper elite,skyrim falan oynayacağım. Desteklermi?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Hiiiiiiç durduk yere tam oturmamış bir sistemi kurma finali bekle ayrıca ben en ağır oyunları çatır çatır Win y,de oynadım seninde oynayamaman için hiç bir sebep yok haa ama dersinki ulan ben bu Win 7,den sıkıldım birazda Win 8 yükleyeyim o zaman yükle tabiki.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    ya haklısın bende öyle düşünüyorumda hem win7den sıkıldım.

    Hemde win8 daha hızlı bir işletim sistemi. Ben şimdi mecbur format atcam win7 sapıttı baya. Hazır format atcakkende bi sonraki sürümü deneyim diyorum.

    Şimdi bakarsın 1 hafta sonra final sürümü yayınlanır. Tekrar win7ye format atmak istemiyorum o yüzden.

    Ama win8 yüklediğimdede final sürümü ile bu indireceğimiz beta arasındaki farkları kapatacak bir yama yaparlarmı,yoksa direk finali yayınlayıp yama falan yok bunu kuracaksınız diye dayatırlarmı onu düşünüyorum.

    Her halükarda tekrardan yüklemek zorunda kalıcaksam şimdi win7 kurarım.

    Ama o beta win8in üstüne bir yama yapıp finalle aradaki farkları kaldırıcaklarsa win8 indiriyim diyorum. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    beta ile final sürümün arasında fark olur ancak bunu sunarken zannımca günceleme veya yama ile yapmazlar direk al bunu indir derler diye düşünüyorum ama madem sırf oyun için olacak bence win 7 yükle çünkü en azından için rahat olur ve bilirsin oyunları oynayabileceğini.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    oem çıkmadan yükleme bile tam keyifini almak istiyorsan sabret paşam (:

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bekle yükleme.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Kararlı sürüm ekim ayı gibi çıkacakmış. Eğer sadece oyun için kullanacaksan kurma derim. 


    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    başlatsız hoşuma gitmedi kaldıracağım.


    enjoy i'm vaccinated
Toplam Hit: 1083 Toplam Mesaj: 8