folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Win7 Wireless İle Sadece Tek Ağa Bağlanma ?



Win7 Wireless İle Sadece Tek Ağa Bağlanma ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    win7 de wireles ile sadece bir ağa bağlanmasını ıstıyorum diğer ağlara bağlanmasın sadece belirliyceğim otomatik bağlansın. Nasıl nerden ayarlarız ?


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    eğer yeni bir ağ bulursa otomatık bağlan filan çıkabılıyor veya kendı bağlanma durumu olsa bile ona bağlanmasın eski belirtilen ağa bağlanmaya devam etsin istiyorum.mesela biri benım pc ye oturdu başka ağa bağlanmaya çalışsa bile bağlanamasın benım belirttiğim ağa bağlanabilsin sadece, nasıl yaparız ?


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    bilen yok mu ? acil lazım

     


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    APPaLLoSa
    APPaLLoSa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2010
    Erkek

    Kehanet bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilen yok mu ? acil lazım

     


    -----------------------------

     

    sağ attan wireless simgesine tıkla.

     

    ağ ve paylasım merkezine tıkla

     

    sol menüden kablosuz ağları yönet de. acılan menüden istemedigin ağ isimlerini kaldır.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    şöyle açıklıyayım, dediğin gibi yapsak bile sonradan yeni bi ağ bulunursa ve o ayarları yaptığım pc ye bı çalışan oturttuk o yenı bulunan ağı daha önceden engellemediğimden ordan bağlanabilecek ?

     

    onu geçtim onu yapamazsak şöyle bişey lazım taktığımız acces point sabit bi ip verdım dıyelım  sadece o ağa bağlanır eğer pcy e oturttuğum çalışan  ip yi değiştirirse başka wireless e bağlanır,bu ip değiştirmeyı nasıl engelleriz ? gpedit.msc kısmından tcp/ip gelişmiş ayarlarını engelle seçeneğini etkin etmeyıde denedım işe yaramadı onun dışında önerisi fikri olan varmı ip değiştirmeyi engellemek için ?


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irem27
    irem27's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2010
    Dişi

    Bu konuda bilgim yetersiz ama Tahribat bu konuya cevap verecektir,tek bir aga baglanti kurduracak teknik bilgiye sahipler , konu yukarida dursun , takipteyim .


    There was an irem come unto the earth,born in the holy land of Pennsylvania,raised in the mystical east of Allentown.She believed she had the power to help herself and all mankind,so that others saw her power and came to her to be healed of their troubles and their many diseases.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Kehanet bunu yazdı:
    -----------------------------

    şöyle açıklıyayım, dediğin gibi yapsak bile sonradan yeni bi ağ bulunursa ve o ayarları yaptığım pc ye bı çalışan oturttuk o yenı bulunan ağı daha önceden engellemediğimden ordan bağlanabilecek ?

     

    onu geçtim onu yapamazsak şöyle bişey lazım taktığımız acces point sabit bi ip verdım dıyelım  sadece o ağa bağlanır eğer pcy e oturttuğum çalışan  ip yi değiştirirse başka wireless e bağlanır,bu ip değiştirmeyı nasıl engelleriz ? gpedit.msc kısmından tcp/ip gelişmiş ayarlarını engelle seçeneğini etkin etmeyıde denedım işe yaramadı onun dışında önerisi fikri olan varmı ip değiştirmeyi engellemek için ?


    -----------------------------

    Hocam etrafında şifresiz mi bol nedir?

     


    .. you only have you ..
Toplam Hit: 1137 Toplam Mesaj: 7