Win7 Ye Geçmeyi Düşünüyorum
-
Arkadaşlar Cafeyi win 7 ye hazırlamayı düşünüyorum
Sorun Şu xp teması yapabiliyormuyuz bide zırt pırt ona izin ver buna izin ver bu olayı kapatabiliyormuyuz yani xp mantıgı ile çalıştırabilme şansımız varmı
-
onu bilmiyorumda hocam burada bir cafe w7 kurdu, adam illallah etti bıcırıkların bu nasıl olacak sorularından kendini hazırlasan iyi edersin
-
sıkıntıya girme son kullanıcı henüz hazır değil win7'ye
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar Cafeyi win 7 ye hazırlamayı düşünüyorum
Sorun Şu xp teması yapabiliyormuyuz bide zırt pırt ona izin ver buna izin ver bu olayı kapatabiliyormuyuz yani xp mantıgı ile çalıştırabilme şansımız varmı
-----------------------------İzin verme zımbırtısı kapatılabiliyo ama geçme derim ben
-
Cafeye win7 gereksiz hocam.
-
Oyun PCLeri için hala XP ideal.
-
yap hpcam yap, bilgisayar bilmeyen adamın kafede işşi ne? kaldı ki w7xpden çok da farklı değil w7 türkçe herşey yazıyor adamın yapacağı şey neki? bi internet bi oyun, müzik dinleyecekse klasör kurcalayacak bunlarda bi sorun yaşamazsın kkur gitsin,
-
hocam bende server win 7, clientler xp..
-
walla oyunlar lunixte çalışsa lunix bile yaparım :) tabi müşteri kaybetmeden bunu halletmem gerek
