

Win7' Ye Güncelleme Entegresi Hangi Programla Yapılır?? YARDIM
-
Arkadaşlar daha önce Win Xp' ye service pack ve güncelleme entegre ettin, bunun için de NLite kullandım.. Fakat Win7 için hangi program kullanılıyor bilen varsa programın adını verebilir mi?
TEŞEKKÜRLER...
-
http://www.rt7lite.com & http://2kr2.rt7lite.com bunları bir dene hacım.
alternatif istersen buda iş görür 7Customizer: http://www.msfn.org/board/topic/139077-7customizer-a-replacement-for-vlite-for-windows-7/
+ buna ihtiyacın olabilir: https://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=696DD665-9F76-4177-A811-39C26D3B3B34&displaylang=en
Fazla uğraşmak istemiyorsan Aralık 2010 entegreli, BIE grubunun hazırladığı sağlam sunumlardan çekebilirsin.
Microsoft.Windows.7.Enterprise.x64.Integrated.December.2010-BIE
Microsoft.Windows.7.Enterprise.x86.Integrated.December.2010-BIE
-
TEŞEKKÜRLER Bİ DENİCEM..
-
BIE'de crack yapmaya felan gerek yok değil mi? Sadece kuruyoruz?