folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Win7' Ye Güncelleme Entegresi Hangi Programla Yapılır?? YARDIM



Win7' Ye Güncelleme Entegresi Hangi Programla Yapılır?? YARDIM

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar daha önce Win Xp' ye service pack ve güncelleme entegre ettin, bunun için de NLite kullandım.. Fakat Win7 için hangi program kullanılıyor bilen varsa programın adını verebilir mi?

     

    TEŞEKKÜRLER...


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    http://www.rt7lite.com & http://2kr2.rt7lite.com  bunları bir dene hacım.

    alternatif istersen buda iş görür 7Customizer: http://www.msfn.org/board/topic/139077-7customizer-a-replacement-for-vlite-for-windows-7/

    + buna ihtiyacın olabilir: https://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=696DD665-9F76-4177-A811-39C26D3B3B34&displaylang=en

    Fazla uğraşmak istemiyorsan Aralık 2010 entegreli, BIE grubunun hazırladığı sağlam sunumlardan çekebilirsin.

    Microsoft.Windows.7.Enterprise.x64.Integrated.December.2010-BIE

    Microsoft.Windows.7.Enterprise.x86.Integrated.December.2010-BIE

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    TEŞEKKÜRLER Bİ DENİCEM..


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek
    BIE'de crack yapmaya felan gerek yok değil mi? Sadece kuruyoruz?
Toplam Hit: 1095 Toplam Mesaj: 4