Win98 Nasil Bi İsletim Sistemidir ?
-
burda abd de, winxp cd si olmadigi kimse de upload etmedigi icin win98 kullanmaya mahkum durumdayim, 2 aydir fln kullaniyorum, daha dun formatladim makinayi kendine gelsin diye, daha Bismillag driverlari tanimadi, win98 cd sinin icindeki extract.exe yi bulamadi, herneyse elimde bi tek nvidia force drivers cd si var, extract.exe yi kopyalayip fln bi sekil yukledim driverlari... ( ses karti hala calismiyor ) neyse hersey guzel fln derken, bi baktim ethernet kartini tanimiyor denyo windows... bakindim uurastim fln hicbi yolu yok, driver is working properly diyor tanittiktan sonra resetten sonra hata veriyor... Yaa sabir dedim, elimle ata tuta protocol ayarladim ( Control Panel - Network ) neyse ata tuta derken bi sekil tuttu internete girdim, neyse buna da sukur fln diyordumki, opera fln kurdum winzip kurdum makinaya, bildigimiz programlar, dooru durust hicbise download etmedim, hicbi guvenilmez siteye bile girmedim... Dakka 1, msn acilir acilmaz ( logon oldugunda ) hata veriyor, ses kartini hala tanitamadim, bilgisayar acilirken 3 kere hata verdi, sonra resetledikten sonra safe mode da mi aciyim diye sordu... Yani makinayi formatlamak da dert, yarandiramadik alete kendimizi, hersekilde sikilmis bi sistem win98... Ben mi beceremiyorum ?
Eger ben beceremiyorsam, Eyvallah, ama benle alakasi yoksa, "Win98 Nasil bi isletim sistemidir ?" bana yardim etmiycekse ne sikime yarar ? -
Aga bayağı uzun sürer indirmen ama torrent le hallet istersen olayı.İşine yarayacağını düşünürsen:
Bittorrent Programı:
http://download.bittorrent.com/dl/BitTorrent-Stable.exe
Burdan da torrent i çekersin: http://www.torrentportal.com/download/480392/Windows.XP.Professional.Service.Pack.2.Multiboot.CD.with.software.torrent
Sorduğun soruya bi cevap vermiş olmadım ama en azından Xp yi kullanmak işini kolaylaştırır:))
İndirdiğin nero imajını cd ye çek sonra bas formatı acıma:))
Toplam Hit: 1292 Toplam Mesaj: 2
