Winde Sağlam Ama Lin De?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    windowsta php sistem yazdım debian linux kurdum php-apache-mysql-myadmin falan kurdum ama sistem çalışmadı :S

     baştaki session komutunu kaldırınca sistem çalışıyor ama session olmadan çalışması anlam ifade etmiyor. hiç bir hata da vermiyor sadece beyaz ekran çıkıyor.


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    sorun mysql_connect komutundaymış aşağıdaki hatayı verdi :s


    Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in /var/www/resources/config.php on line 7
     

    ama halbuki ben php5-mysql bileşini kurmuştum tekrar kurdum ama zaten yüklü uyarısı yapıyor :S

    yardım etcek bi yiğit yokmudur ? 


    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    öncelikle mysql'i yeniden başlatıgına ve mysqli dosyasını yüklemedigine eminsin dimi?Sonracıma dogru kütüphaneleri yükledin mi?php4 kurup php5 kütüphanesi olmuyor son olarak mysql'e baglanmak için sadece php5-mysql yetmiyordu sanırım bunun haricinde phpnin config.ini dosyasını ayarlamak gerekiyor ama sanmıyorum hatanın bundan oldugunu
    bence sen bir dosya oluştur php ve içine <? phpinfo(); ?> yaz bak bakalım düzgün tanımlanmışmı mysql...Son olarak şu yazıyı kontrol et ayarlarını buna göre yaparsan canavar gibi serverın olur

    http://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_sarge 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 723 Toplam Mesaj: 3