Winde Sağlam Ama Lin De?
-
windowsta php sistem yazdım debian linux kurdum php-apache-mysql-myadmin falan kurdum ama sistem çalışmadı :S
baştaki session komutunu kaldırınca sistem çalışıyor ama session olmadan çalışması anlam ifade etmiyor. hiç bir hata da vermiyor sadece beyaz ekran çıkıyor.
-
sorun mysql_connect komutundaymış aşağıdaki hatayı verdi :s
Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in /var/www/resources/config.php on line 7
ama halbuki ben php5-mysql bileşini kurmuştum tekrar kurdum ama zaten yüklü uyarısı yapıyor :S
yardım etcek bi yiğit yokmudur ?
-
öncelikle mysql'i yeniden başlatıgına ve mysqli dosyasını yüklemedigine eminsin dimi?Sonracıma dogru kütüphaneleri yükledin mi?php4 kurup php5 kütüphanesi olmuyor son olarak mysql'e baglanmak için sadece php5-mysql yetmiyordu sanırım bunun haricinde phpnin config.ini dosyasını ayarlamak gerekiyor ama sanmıyorum hatanın bundan oldugunu
bence sen bir dosya oluştur php ve içine <? phpinfo(); ?> yaz bak bakalım düzgün tanımlanmışmı mysql...Son olarak şu yazıyı kontrol et ayarlarını buna göre yaparsan canavar gibi serverın olurhttp://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_sarge
