'Windows ... Bağlantısını Yapamadı' Hatası
-
Arkadaşlar kaldığım aparttaki internete daha önce bağlanıyorduk son günlerde bağlanamıyor bu hatayı alıyorum. 2 modem var birine giriyor diğerine girmiyor bu hatayı veriyor. Bu sorunu nasıl aşabiliriz ?
Bir çok kişi malum ağa giriyor kimisi benim gibi giremiyor. Yani girebilenler var hata almayanlar.
Toplam Hit: 1224 Toplam Mesaj: 1
