Windows 11 24H2 [Çözüldü]
-
Bu surumu kullanip sorun yasayan varmi ? Bu sikik sürümde bir cok problem yaşiyorum
Pcyi tvye bagliyordum kopma yasiyorum, net sorunum duzeldi. Ara ara 1 2 saniye donmalar
Vb bir cok garip sorun yasiyorum.
Efsaneyi anıyorum
https://youtu.be/uMTpV_jB9is?si=AWp84jpYeXcefCQH
Hdmla taktigimda goren tv simdi hdmi da gormiyor amk. Ubuntuda goruyordu tv
ReyiZ tarafından 17/Oca/25 00:38 tarihinde düzenlenmiştir -
Ekran kartin nedir?
Driver degistirmeyi denedin mi? -
Antikky bunu yazdı
Ekran kartin nedir?
Driver degistirmeyi denedin mi?3050 Üstad. değiştirdim yok. linuxda böyle problemler yaşamadım.
-
https://nvidia.custhelp.com/ci/fattach/get/824301808/0/filename/mpo_disable.reg
Bunu kayıt defterine ekleyip daha sonrasında reset atarak sonucu yazar mısın ?
-
mkyb bunu yazdı
https://nvidia.custhelp.com/ci/fattach/get/824301808/0/filename/mpo_disable.reg
Bunu kayıt defterine ekleyip daha sonrasında reset atarak sonucu yazar mısın ?
Ekledim, reset attim, NVDIA Control panelden nvdia gpu only i seceyim bari dedim pc dondu amk ahdhjahd
ne zaman seçsemde donuyor :d
aman neyse kurar ubuntu mint takılırım pc kötü değil normal i5 12450h 16gb ddr5 4800mhz ram var.
ReyiZ tarafından 17/Oca/25 00:08 tarihinde düzenlenmiştir -
ReyiZ bunu yazdıAntikky bunu yazdı
Ekran kartin nedir?
Driver degistirmeyi denedin mi?3050 Üstad. değiştirdim yok. linuxda böyle problemler yaşamadım.
Linuxta nvidia driverı mı kullanıyorsunuz yoksa nouveau mu?
-
YeniHarman bunu yazdıReyiZ bunu yazdıAntikky bunu yazdı
Ekran kartin nedir?
Driver degistirmeyi denedin mi?3050 Üstad. değiştirdim yok. linuxda böyle problemler yaşamadım.
Linuxta nvidia driverı mı kullanıyorsunuz yoksa nouveau mu?
nvidia hocam
-
üstadlar nvidia nın
NVIDIA Studio Driver - WHQL
bunu sitesindne yükledim, bilmiyorum ama düzeldi anlamadım.
