Windows 11 Lisans
-
Windows 11 lisanslarınızı nereden alıyorsunuz? Tavsiyeniz var mı?
-
personal için r10
-
sitemizde böyle konularda görecek miydik? :DDD
klasik bir mürit olarak böyle lisanslar nereden alınıyor hiç bilmiyorum (:
-
irm https://get.activated.win | iex
-
cmd yönetici olarak aç ve şu kodu yapıştır
powershell -Command "irm https://get.activated.win | iex"gerisi seni yönlendirecek.
-
Başlat - Cmd - Yönetici Olarak Çalıştır
Komut satırına her cümle sonunda enterlayıp onayla ve aşağı satıra geç. Son satırda verdiğim kod Windows 11 Home için geçerli olan seri koddur. Diğer sürümlerde çalışmaz. En sonda " dan sonra boşluk kalmasın çalışmaz yoksa... Hadi bakalım devamke :D
cscript slmgr.vbs /skms kms.lotro.cc
cscript slmgr.vbs -ato,
cscript slmgr.vbs /ipk "TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-H8Q99"
-
Sanal makine de çalışan Windows 11 x64 arm için birisi lisans key felan üretebilir mi ya da ilaçlı bir yöntem (Mac de rdp için sanalda çalıştırıyorum)
-
Arkadaşlar güvensiz yöntem kullanamayacağım için 9₺'ye hesap. Com üzerinden key aldım. Patlarsa buraya yazarım
-
isoyu microsoftun sitesinden indirim kurmuştum
yıllardır sağ alt köşedeki aktivasyon mesajıyla birlikteliliğimiz devam ediyor :)
