Windows 11 Pro Aktifleştirme
-
Merhaba dostlar.Arkadaşa bugün fredos laptop aldık,Win11 kurduk fakat bir türlü aktifleştirme yapamadım.
Cmd yi yönetici olarak çalıştırıp bir çok şey denedim ama olmuyor malesef.
Varmıdır sağlıklı bir yolu yordamı.
EDİT: Dostlar itemsatıştan key aldım,onunla hallettik.Konu silinebilir.
DjBlueMaN tarafından 27/Haz/24 20:34 tarihinde düzenlenmiştir -
KMSpico ve KMSauto ise yariyor, denedin mi?
-
-
https://jike.info/category/16/%E8%B4%A6%E5%8F%B7%E5%AF%86%E9%92%A5
https://ctrl.cool/t/windows-10
https://kichhoat24h.com/?page=19
Bu sitedeki kodları dene biri çalışır mutlaka ben hep böyle lisanslıyorum. Windows 11 için Windows 10 keyleri de çalışır bilgin olsun.
-
Edit// Hocam hallettmis mesaji sonradan gordum
ReyiZ tarafından 28/Haz/24 09:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu saattenn sonra ofis ve windoes için kullanmanız gereken tek program https://massgrave.dev/ olsun hocalar, tek satır powershell scripti ile her şeyi hallediyor.
-
mugen bunu yazdı
Bu saattenn sonra ofis ve windoes için kullanmanız gereken tek program https://massgrave.dev/ olsun hocalar, tek satır powershell scripti ile her şeyi hallediyor.
Attik hafiza dursun lazim olur hocam sagolasin
-
100-200 ₺ ye satılan kodlardan alsana üstad tertemiz,
-
mugen bunu yazdı
Bu saattenn sonra ofis ve windoes için kullanmanız gereken tek program https://massgrave.dev/ olsun hocalar, tek satır powershell scripti ile her şeyi hallediyor.
İnternet bağlı olmayan pc lerde bir işe yaramaz sanırım değil mi offline yapamayız
-
mugen bunu yazdı
Bu saattenn sonra ofis ve windoes için kullanmanız gereken tek program https://massgrave.dev/ olsun hocalar, tek satır powershell scripti ile her şeyi hallediyor.
merhaba
konuyu hortlattim ama birsey sormak istiyorum.
win11 home kullaniyorum. pro yapmak istiyorum. burada windows surumunude degistirilebiliyormus.
sorum; buradan pro ya yukselirsem sahsi dosyalarim silinirmi? normalde pro ya yukselirken dosyalarim silinmiyormus.
-
gayet iyiymiş bence fiyatlar 100tlye kadar satın alma varmış.
Ben sağlam lisanstan 230a almıştım.
