

Windows 2000 Pro Service Pack 4 Lazım
-
merhabalar müridler,
başlıkta da belirttiğim gibi windows 2000 lazım, professional tercihimdir, sp4 olması zaruridir.
türkçe-ingilizce fark etmez.
neden lazım diye sormayın lütfen :)
nette bulduğum linkler hep ölmüş, tbt forumda da arama yaptım sonuca varamadım o nedenle açıyorum konuyu.şimdiden teşekkürler.
(linkler hotfile olursa daha bir güzel olur ama ne bulursanız bulun hayra geçer yine de.)
-
benim evde cd lerin arasında bi windows 2000 varda ne oldugunu bilmiyom tam :/ eve gidince bakar iso halinde upload eder sana yollarım
-
AdReNaLiNe bunu yazdı:
-----------------------------
benim evde cd lerin arasında bi windows 2000 varda ne oldugunu bilmiyom tam :/ eve gidince bakar iso halinde upload eder sana yollarım
-----------------------------sağolasın hocam
-
hassktr sigara başıma vurdu herhalde başlığı winston diye okudum :| winston da kullanmıyorum ne alakaysa.