Windows 2000 Pro Service Pack 4 Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    merhabalar müridler,

    başlıkta da belirttiğim gibi windows 2000 lazım, professional tercihimdir, sp4 olması zaruridir.

    türkçe-ingilizce fark etmez.

    neden lazım diye sormayın lütfen :)

    nette bulduğum linkler hep ölmüş, tbt forumda da arama yaptım sonuca varamadım o nedenle açıyorum konuyu.şimdiden teşekkürler.

    (linkler hotfile olursa daha bir güzel olur ama ne bulursanız bulun hayra geçer yine de.)


    http://kocaer.me
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    benim evde cd lerin arasında bi windows 2000 varda ne oldugunu bilmiyom tam :/ eve gidince bakar iso halinde upload eder sana yollarım


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    AdReNaLiNe bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim evde cd lerin arasında bi windows 2000 varda ne oldugunu bilmiyom tam :/ eve gidince bakar iso halinde upload eder sana yollarım


    -----------------------------

    sağolasın hocam


    http://kocaer.me
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    hassktr sigara başıma vurdu herhalde başlığı winston diye okudum :| winston da kullanmıyorum ne alakaysa.

Toplam Hit: 682 Toplam Mesaj: 4