

Windows 2003 Uzak Msaustu Kurulum Yapilandirmasi
-
windows 2003 srver uzerinde uzak msaustu kurulumunu yaptim herseyi ayarladim ancak disardaki ipden giris yapilmaya calisildiginda hata aliyorum sebebi nedir anlayan arkadaslar yardimci olursa sevinirim
ip adresi 194.143.144.214
-
Modemden port yönlendirmesini yaptın mı ?
Burada da Kerio aktif mi ?
Makineden kendi ip adresine bağlanmayı denedin mi?
Edit //Bağlantı ok, kullanıcı haklarında sıkıntı ollmalı.
Uzakmasaüstü ile giriş yapmak istediğin kullanıcı hesabının yetkilerini kontrol ettin mi ?Edit 2 // Bağlantı ok, içerdeyim.
efsane_212 tarafından 15/Kas/12 14:59 tarihinde düzenlenmiştir -
halletim haci lisanslama yapmadiydim ondan yapmis lisansladim duzeldi
Toplam Hit: 634 Toplam Mesaj: 3