Windows 2008 İstek
-
elinde Windows Server 2008 Enterprise olan var mı
-
hocam MS'in sitesinden indirebilirsin.
http://www.microsoft.com/windowsserver2008/tr/tr/
http://www.microsoft.com/en-us/server-cloud/windows-server/default.aspx
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------hocam MS'in sitesinden indirebilirsin.
http://www.microsoft.com/windowsserver2008/tr/tr/
http://www.microsoft.com/en-us/server-cloud/windows-server/default.aspx
-----------------------------
üstad orda r2 si var -
x-files bunu yazdı:
-----------------------------BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------hocam MS'in sitesinden indirebilirsin.
http://www.microsoft.com/windowsserver2008/tr/tr/
http://www.microsoft.com/en-us/server-cloud/windows-server/default.aspx
-----------------------------
üstad orda r2 si var
-----------------------------buyur hocam hem server 2008 hem sql server 2008 torrentleri.
http://file.brsygt.com/file/indir.php?id=36 rar : tahribat.com
-
tesekkurler haci bende sql2008'e ihtiyac duyuyordum.
-
hacılar bu dosyaları indirdiğimde crack olayını nasıl cözeceğim yardımcı olurmusunuz?
-
ayhun bunu yazdı:
-----------------------------hacılar bu dosyaları indirdiğimde crack olayını nasıl cözeceğim yardımcı olurmusunuz?
-----------------------------hocam her ikisininde içinde var crack dosyaları.
ordan yapabilirsiniz.
-
bunu ben bi firmaya kurucam inş bi sıkıntı olmaz değilmi barış kardesim birde ilk defa kuracagım bu işletim sistemini eger bu konuda bilgin varsa yardımcı olabilirmisin isteiğimi buraya yazayım belki yardımcı olabilirsin
firmada 10 adet bilgisayar var ve 1 adet de server benim istediğim sistem su sekilde calısmasını istiyorum
hiçbir bilgisayarda dosya yedeklemesi vs yapılmayacak ve sadece hersey server uzerinde olacak kullanıcı bilgisayarını actıgında masaüstü yerine windows karsılama ekranında sifre ve kullanıcı soracak bu bilgisayara herhangi bir kullanıcı sifresini girerek serverdeki kendi kullanıcısına yönlenecek ve bu kullanıcı a bilgisayarından kalkıp b bilgisayarına oturdugunda da aynı kullnıcı sifresi ile girdiğinde kendi masaustunu serverdan cagıracak. bu sistem telekomun kendi alt yapısında kullanılıyor ancak nasıl yapıldıgını bilmiyorum eger dokuman vs varsa bu konu ile ilgili yardımcı olursan sevinirim
edit yukarıdaki 2 linkte derken windowsun kendi server linklerindemi? yoksa bi arkadasın verdiği torrent linklerindemi?
