Windows 64 Bitte 4 Gb Üzeri Ram Problem!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    Arkadaşlar elimde 2 adet 2 gb Ram var birisi 667 diğeri 800 64 bit işeletim sisteminde kullanılabilir 3.25 gb Ram diyor tıpkı 32 bitteki gibi sizce sorun nedir?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam Ekran kartınız OnBoard' mı ?


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    Kardeşim 8800 Gtx Nvidia  Pcı exprss

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeşim 8800 Gtx Nvidia


    -----------------------------

    Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeşim 8800 Gtx Nvidia


    -----------------------------

    Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.


    -----------------------------
    Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeşim 8800 Gtx Nvidia


    -----------------------------

    Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.


    -----------------------------
    Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim


    -----------------------------

    Ozaman ram' lerin yerlerini değiştir hocam eğer yine olmazsa BIOS' a bi bak belki bi ayar penceresi falan varsa. Birde anakartının bios' unu yada chipsetini güncellemeyide deneyebilirsin.


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeşim 8800 Gtx Nvidia


    -----------------------------

    Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.


    -----------------------------
    Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim


    -----------------------------

    Ozaman ram' lerin yerlerini değiştir hocam eğer yine olmazsa BIOS' a bi bak belki bi ayar penceresi falan varsa. Birde anakartının bios' unu yada chipsetini güncellemeyide deneyebilirsin.


    -----------------------------
    Evet kardeşim dediklerini bir deneyelim İnş anakart güncellemesi vardır foxconnun.Çok teşekkür ederim ilgin için.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    BaD_BoYs bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeşim 8800 Gtx Nvidia


    -----------------------------

    Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.


    -----------------------------
    Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim


    -----------------------------

    Ozaman ram' lerin yerlerini değiştir hocam eğer yine olmazsa BIOS' a bi bak belki bi ayar penceresi falan varsa. Birde anakartının bios' unu yada chipsetini güncellemeyide deneyebilirsin.


    -----------------------------
    Evet kardeşim dediklerini bir deneyelim İnş anakart güncellemesi vardır foxconnun.Çok teşekkür ederim ilgin için.


    -----------------------------

    Rica ederim hocam bilgi paylaşıldıkça güzeldir :) Eğer sorun çözülmezse yazarsan araştırırız... :)


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    msconfig>önyükleme sekmesi>gelişmiş seçenekler>üstteki tıkları etkinleştir işlemci çekirdek sayısını yaz uygula tamam yap dene bakalım


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
Toplam Hit: 833 Toplam Mesaj: 9