

Windows 64 Bitte 4 Gb Üzeri Ram Problem!
-
Arkadaşlar elimde 2 adet 2 gb Ram var birisi 667 diğeri 800 64 bit işeletim sisteminde kullanılabilir 3.25 gb Ram diyor tıpkı 32 bitteki gibi sizce sorun nedir?
-
Hocam Ekran kartınız OnBoard' mı ?
-
Kardeşim 8800 Gtx Nvidia Pcı exprss
-
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Kardeşim 8800 Gtx Nvidia
-----------------------------Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Kardeşim 8800 Gtx Nvidia
-----------------------------Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.
-----------------------------
Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim -
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Kardeşim 8800 Gtx Nvidia
-----------------------------Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.
-----------------------------
Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim
-----------------------------Ozaman ram' lerin yerlerini değiştir hocam eğer yine olmazsa BIOS' a bi bak belki bi ayar penceresi falan varsa. Birde anakartının bios' unu yada chipsetini güncellemeyide deneyebilirsin.
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Kardeşim 8800 Gtx Nvidia
-----------------------------Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.
-----------------------------
Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim
-----------------------------Ozaman ram' lerin yerlerini değiştir hocam eğer yine olmazsa BIOS' a bi bak belki bi ayar penceresi falan varsa. Birde anakartının bios' unu yada chipsetini güncellemeyide deneyebilirsin.
-----------------------------
Evet kardeşim dediklerini bir deneyelim İnş anakart güncellemesi vardır foxconnun.Çok teşekkür ederim ilgin için. -
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
Kardeşim 8800 Gtx Nvidia
-----------------------------Ekran kartın OnBoard ise o yüzden kaynaklanıyor diyecektim. Aynı sorunu Windows 7 64Bit kurduğum bir sistemde bende yaşamıştım. Anakartta 4 adet Ram sulotu vardı. Ram' in birini birinci slota diğerinide üçüncü Slota taktığımda sorun olmuyordu. Denermisin.
-----------------------------
Evet Bu tarz bir sorun olmalı çünkü yazılımsal olarak herşey tamam gibi.Yalnız şöyle bir sorunumuz var 2 adet slot var en fazla ramlerin yerini değiştirebilirim
-----------------------------Ozaman ram' lerin yerlerini değiştir hocam eğer yine olmazsa BIOS' a bi bak belki bi ayar penceresi falan varsa. Birde anakartının bios' unu yada chipsetini güncellemeyide deneyebilirsin.
-----------------------------
Evet kardeşim dediklerini bir deneyelim İnş anakart güncellemesi vardır foxconnun.Çok teşekkür ederim ilgin için.
-----------------------------Rica ederim hocam bilgi paylaşıldıkça güzeldir :) Eğer sorun çözülmezse yazarsan araştırırız... :)
-
msconfig>önyükleme sekmesi>gelişmiş seçenekler>üstteki tıkları etkinleştir işlemci çekirdek sayısını yaz uygula tamam yap dene bakalım