folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows 7 64 Bit İstiyorum Ama Düşük Boyutlu (Yardım) Win7 Ciler...



Windows 7 64 Bit İstiyorum Ama Düşük Boyutlu (Yardım) Win7 Ciler...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

        Arkadaslar benım win7 ile sorunum şu : Bugune kadar PC me kendım format atamıyordum :D Taaa kı dun aksam PC nın ebesını belleyene kadar , atamıyordum derken pek zor bırsey olmamasına karsın ugrasmaya yada merak sardıgım bısı degıldı , verıyordum 20 Lira attırıyordum...

    Dün aksam birden Win in ebesını belleyınce ve BlueScreen a gelınce daha onceden belkı kurarım denerım falan dıye dusundugum Windows 7 Haziran 2013 - 64 Bit Ultımate ' yi Sanal Sürücü (Daemon Tools) yardımıyla Güvenlı Modda acıp kurdum :) Zor bişi olmadıgını da öğrenmıs olduk 20 Lira da cebe kaldı :P

    Şimdi buraya kadar hersey tamam , işi kavradık gibi ...
    Bundan sonrası ıcın yanı bır dahakı kurulumda F8 ile bıos ekranına gırıp USB bellekten Win7 kurmayı arastırıcam Amaaaaa ...

    Sorun şu :

    Şimdi benım PC de 120 GB SSD var , zaten bunun da 111GB lıgını goruyor... Ben sımdı PC ye format atılsın dıye verdıgımde format atıldıktan sonra ortalama (70 - 80GB) arası bos alan kalıyordu (Atmayayım ama yanılmıyorsam 80 rahat kalıyordu) şimdi benım attıgım formattan sonra 111GB lık toplam alandan 50,8 GB lık kısmı BOŞ ...

    Benım kurdugum ULTIMATE full dolu sanırım , bunun daha bos , daha rahat , daha az DISC alanı kaplayanını nerden bulabılırız?

    Artı USB den kurulum hakkında da bılgı verırsenız sevınırım...


    EDİT: Malum Sebeplerden Gizli Kalırsa Sevınırım...!

    yönetim: gereksiz konu gizlemeyelim.


    İmza YOK !!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Starter veya home basic kur hocam

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    Oynanmış kalıplardan işletim sistemi kurmayınız. MSDN SP1 bulmanızı tavsiye ederim.

     

    İşletim sistemi DVD kalıbını http://images2.store.microsoft.com/prod/clustera/framework/w7udt/1.0/en-us/Windows7-USB-DVD-tool.exe adresindeki araçla boş bir usb belleğe kurup, bu usb bellekle sistemi açabilirsiniz.

     

    Windows 7, 8 ve Server 2008 R2'nin winsxs klasörü şişmesi gibi bir kalıtsal bir problemi var. Yönetici olarak açtığınız komut istemcisine "DISM /online /Cleanup-Image /SpSuperseded" komutunu tırnaklar olmadan girin ve biraz dolaşın gelin. Her şey yolunda giderse winsxs biraz toparlanmış ve diskinizde yer açılmış olacak.

     

     


    Olaylara karışmayın!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Up dedik


    İmza YOK !!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    büyük ihtimal format atarken sen eskisin silmedin onun için fazla yer kaplıyor format atarken hdd geldiğinde c sürücüsünü ve üstte kendine ayırdığı 100 mb bölümü biçimlendir büyük ihtimal sorun ortadan kalkar .


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek

    illegal kardeşim yine aranıyorsun birşeyler he !

    olum c : varya ona gir ana ekranda laptopun klavyesinden artı eksi tuşları var onlara bas eksi küçültür artıda boyutu büyütür :) he he geyik

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    xxjokerxx bunu yazdı

    büyük ihtimal format atarken sen eskisin silmedin onun için fazla yer kaplıyor format atarken hdd geldiğinde c sürücüsünü ve üstte kendine ayırdığı 100 mb bölümü biçimlendir büyük ihtimal sorun ortadan kalkar .

    Jocam format atarken bicimlendirmw cikmadi direkt kuruluma girdigim icin ama dedigin dogru sonucta , windows.oldbdiye eski windows duruyordu :-) yeniden kurdum eskileri sildim kullanilabilir alan 82 gb :-)


    İmza YOK !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    rewolt84 bunu yazdı

    illegal kardeşim yine aranıyorsun birşeyler he !

    olum c : varya ona gir ana ekranda laptopun klavyesinden artı eksi tuşları var onlara bas eksi küçültür artıda boyutu büyütür :) he he geyik

    Ugrasiom pikam be :-)


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 1663 Toplam Mesaj: 8