folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Windows 7 Beni Katil Edecek Ağ Sorunu



Windows 7 Beni Katil Edecek Ağ Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    2-3 gün oldu geçtim kurdum hattı 2 püften driver eksikti onlarıda kurdum neyse dün akşam kendi kendiniz bu askıya almış klavye mause kablosuz öyle oluncada uykudan çıkaramadım :D neyse resetledim chakdisk yaptı sonra açıldı ağ kablosu takılı değil diyo lan takdık işe ışığıda yanıyo modemdede bağlı gösteriyo yok takılı değil tamam dedim diğer modemi takdım ondada yok takılı değil diyo dedim drivermı uçtu a.q aygıt yöneticisine baktım eksik driver yok herşey tastamam

    niye böyle ilginç şeyler benim başıma geliyo


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    abi bi duş alsan iyi olur :)

    -- Şaka bi yana

    Windows 7 de hiç öyle bi aksaklık görmedim ama donanımsal bir hata olabilir mi?


    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HicEdebiyati
    HicEdebiyati's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2009
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    2-3 gün oldu geçtim kurdum hattı 2 püften driver eksikti onlarıda kurdum neyse dün akşam kendi kendiniz bu askıya almış klavye mause kablosuz öyle oluncada uykudan çıkaramadım :D neyse resetledim chakdisk yaptı sonra açıldı ağ kablosu takılı değil diyo lan takdık işe ışığıda yanıyo modemdede bağlı gösteriyo yok takılı değil tamam dedim diğer modemi takdım ondada yok takılı değil diyo dedim drivermı uçtu a.q aygıt yöneticisine baktım eksik driver yok herşey tastamam

    niye böyle ilginç şeyler benim başıma geliyo


    -----------------------------

     

    ay sabah sabah iyi güldüm:D


    "Ardıma dönüp bakıyorum da,dallarımı kıran rüzgarları bile affetmişim ama, bir kendime uzanamamış elim.." Ahmet Haşim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Carbure bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi bi duş alsan iyi olur :)

    -- Şaka bi yana

    Windows 7 de hiç öyle bi aksaklık görmedim ama donanımsal bir hata olabilir mi?


    -----------------------------

    bilmiyorum başka kablo deniyecem durduk yere ya kafayı yedirtecek a.q

    win 7 ye geçelim çağ atlayalım dedik a.q


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Ağ kablosu takılı değil diyorsa %99 kabloda sorun vardır. %1 ethernet kartında sorun olabilir. Yazılımsal olarak kablo takılı değil demesine hiç rastlamadım.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ağ kablosu takılı değil diyorsa %99 kabloda sorun vardır. %1 ethernet kartında sorun olabilir. Yazılımsal olarak kablo takılı değil demesine hiç rastlamadım.


    -----------------------------

    onboard ethernet lan durduk yere ne olacak buna

    bak msnde konŞtum askıya aldı bu mal kendini reset attım windows sürdürülüyo dedi sonra kapattı açtı chakdsk yaptı windows başlıyo dedi sonra net yok

     

    ethernet driverını neden görmüyordur mesela


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    lan şimdi eve geldim sorun yok halla halla alaymı ediyo bu pc benimle ya

     

    içim rahat etmedi ta eve gittim açtım no problem tövbe tövbe


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Ethernet onboard da olsa elektronik parça sonuçta. Bozulan herşey durduk yere bozuluyor zaten genelde haberin olsun ben bozuluyorum demezler. Boşta ethernet kartı bulursan tak bir süre kullan bakalım aynısı oluyor mu. Bence kablodandır kendin yapabiliyorsan 2 ucun da rj-45'lerini değiştir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ethernet onboard da olsa elektronik parça sonuçta. Bozulan herşey durduk yere bozuluyor zaten genelde haberin olsun ben bozuluyorum demezler. Boşta ethernet kartı bulursan tak bir süre kullan bakalım aynısı oluyor mu. Bence kablodandır kendin yapabiliyorsan 2 ucun da rj-45'lerini değiştir.


    -----------------------------

    yok eve gittim baktım herşey normal benim bir iş olmayınca içim içimi yer :) gece uyuyamadım lan nedendir acaba diye düşünmekten :D

    sabah geldim büroya lan dedim bir gidip bakayım gittim eve nomal ethernet çalışıyo bağlı nete giriyo

    hayat alay ediyor benimle yada bill amca:)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    anakartın ne? gigabyte sa olur arada öyle :D bazen benim ramleri de görmüyor uçuyor pc falan sonra normal çalışıyor :d birde evdeki toprak hattı çalışıyor mu kontrol et çok fazla etkiliyor böyle olayları.


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    Elektronik eşya işte taş..k geçiyor insanla :D:D benım laptopunda dvd okuyucusunda anormallik var severek nazlayarak taktıgımda okuyor normal taksam mikine takmıyor :D


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
Toplam Hit: 1592 Toplam Mesaj: 11