

Windows 7 De Vmware 7.1 Kurulumundan Sonra Gelen Sistem Hatası
-
Merhaba arkadaslar.
Windows 7 - 64 bit home pre. sistem uzerine vmware 7.1 full surumunu yukledim.
ardindan yeniden baslat dedim.sonrasinda win 7 acilmiyor.
sistem baslarken siyah windows logosunda takili kaliyor ve islemci yuku %60 lara kadarartiyor.sistem acilisinda bi zorlanma var ve uzun sureler beklememe ragmen sistem acilmiyor.
kullanici paneli gelmiyor. msconfig komutuyla baslangic seceneklerini ve sistem acilis seklinidegistirmeme ragmen ayni hata devam ediyor.
baslangic on yukleme hata ayiklama modunda bi sure bekledikten sonra "unsuccess" hata veriyor.
2. bi ayrinti da guvenli modu acip ya da komut istemiyle guvenli modu kullanip uninstall yapmakistedigimde de islem gerceklesmiyor.
basina gelen var mi ... cozum oneriniz nedir.
geri yukleme vsvs... yaptim yok.
regedit uzerinden bi kac girdi ile oynadim, sildim yine bir degisiklik olmadi.
back up u da kurmak istemiyorum. en son gecen ay almistim.
format ve turevi uygulamalar disinda bu sorunu nasil hallederim? -
@ MuratHan : Selamlar.
unsuccess hatası Windows 7 32 bit'leri 64'e terfi ettirirken ortaya çıkan UpdGare hatalarından birisidir. Direk olarak bu şekilde başıma gelmedi ama bildiğim kadarıyla cevap veriyorum şu anda.
Dikkat etmen gereken yerler ;
1- Sanal makinede kurarken ayarları 32 bit'e göre yapmiş olabilirsin bunu 64 bit'e çekmelisin.
2- Kurduğun Windows sürümü gerçekten 64 bit olmayabilir.
3- Kurduğun Windows sürümü UNATTEND yani katilimsiz kurulum olabliir ve bu kurulumlar genellikle problem cikarir
4- Kurduğun Windows CD'sinda yada ISO'sunda problem vardır ki bu 3. şık ile aynı durumda denebilir.Ne yapman gerekyior ?
Sanal makinede oluşturduğun Windows 7 imajini sil tamamen ve Temiz kurulumla başka iso yada cd'den dene.
-
Master bunu yazdı:
-----------------------------
@ MuratHan : Selamlar.
unsuccess hatası Windows 7 32 bit'leri 64'e terfi ettirirken ortaya çıkan UpdGare hatalarından birisidir. Direk olarak bu şekilde başıma gelmedi ama bildiğim kadarıyla cevap veriyorum şu anda.
Dikkat etmen gereken yerler ;
1- Sanal makinede kurarken ayarları 32 bit'e göre yapmiş olabilirsin bunu 64 bit'e çekmelisin.
2- Kurduğun Windows sürümü gerçekten 64 bit olmayabilir.
3- Kurduğun Windows sürümü UNATTEND yani katilimsiz kurulum olabliir ve bu kurulumlar genellikle problem cikarir
4- Kurduğun Windows CD'sinda yada ISO'sunda problem vardır ki bu 3. şık ile aynı durumda denebilir.Ne yapman gerekyior ?
Sanal makinede oluşturduğun Windows 7 imajini sil tamamen ve Temiz kurulumla başka iso yada cd'den dene.
-----------------------------slm hocam.
hocam maddelerde saydigin varsayimlarin hicbirisi bende yok. sistem orijinal ve 64 bit. upgrade de degil.
ne yapmam gerektigi kisminda ise; sanirim kucuk bi yanlis anlasilma olmus. ana sistem win7 home pre 64 bit. bu win7 ye 64 bit vmware kurdum.kendi sitesinden indirdim vmware'i de.
guvenli modda zaten kaldirmiyor. failed: MSI not uninstall. diye hata veriyor.
asil mesele su hocam. 3. parti orijinal programlarla baslangic nesnelerini derin inceledigimde herhangi bi cakisiklik goremedim.bu vmware i de kaldiramiyorum. normal baslangic olarak sisteme giris yapamiyorum.neyse hallederim.