Windows 7 Directx Problemi
-
Öncelikle iyi akşamlar sevgili müridler..
Hemen giriyorum konuya.Geçen gün Battlefield 3 indirdim kurdum falan fakat directx yüzünden oyunu oynayamadım. Bilgisayar windows 7 ve entegreli biçimde gelen dx11 yüklü pcde . ancak bf3 dx ile ilgili hata verince nvidianın sitesine girdim ve kendi ekran kartıma baktım . oyunun verdiği hata işte nvidialar 10.0 üstü ati ise 10.01 üstü directx kullanması gerekir diyor.her ne ise bende 11 var neden çalışmasın diyorum kendi kendime . neyse dediğim gibi sonra girdim nvidianın sitesine kendi ekran kartıma geldim baktım directx 11 desteklemiyor diyor. bende gittim 10 falan kurdum daha sonra görüntü alamadım bilgisayardan . pcyi açıyorum kullanıcı seçip şifre giriyorum hoşgeldiniz yazısından sonra siyah bi ekran başka hiç bişey yok. neyse dosyalarımı yedekledim format attım düzeldi . şimdi red orchestra yükledim yine directx kaynaklı bi ton dll hatası verdi açmadı .
ekran kartı directx 11 desteklemiyor fakat pcde w7 ile birlikte o geldiği için o var . kaldırıp başka bişey kurunca da sıkıntı yaşıyorum.
bu problemi nasıl çözebilirim ?
şimdiden teşekkürler .. :)
-
Hocam önce ekran kartının en son güncellenmiş driverini indir sonra bilgisyarındaki eski driveri kaldır.. Yeni indirdiğin driveri kurr....
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam önce ekran kartının en son güncellenmiş driverini indir sonra bilgisyarındaki eski driveri kaldır.. Yeni indirdiğin driveri kurr....
-----------------------------yaptım hocam onu . değişen bişey yok güncelledim ama dediğim gibi onla alakalı değil yani ekran kartı desteklemiyor 10.1 e kadar destekliyormuş baktım şimdi özelliklerden .
-
oyun ile alakalı bir sorun olabilir.
ama eğer ekran kartı 11'i desteklemiyorsa siz gidip buna yazılımsal olarak istediğiniz herşeyi yapın yine o 11olmayacaktır ve olamaz.
XP'ye dx9 üstü yüklenmeyeceği gibi. Sadece size görüntüde 11der aslen 9dur o.
gerçi hoş şuanki dx11'ler ne kadar gerçekçi yoksa hepsi pazarlama stratejisimi orasını zaman göstericek ama.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
oyun ile alakalı bir sorun olabilir.
ama eğer ekran kartı 11'i desteklemiyorsa siz gidip buna yazılımsal olarak istediğiniz herşeyi yapın yine o 11olmayacaktır ve olamaz.
XP'ye dx9 üstü yüklenmeyeceği gibi. Sadece size görüntüde 11der aslen 9dur o.
gerçi hoş şuanki dx11'ler ne kadar gerçekçi yoksa hepsi pazarlama stratejisimi orasını zaman göstericek ama.
-----------------------------hocam ben zaten ekran kartım 11i desteklesin demiyorum. 10.1 destekliyormuş en fazla ben bunu nasıl verimli kullanırım onu soruyorum. çünkü 11i kaldırıp 10 yükledim daha görntü alamadım sonra pcden :)
