Windows 7 Directx Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    Öncelikle iyi akşamlar sevgili müridler..

     

    Hemen giriyorum konuya.Geçen gün Battlefield 3 indirdim kurdum falan fakat directx yüzünden oyunu oynayamadım. Bilgisayar windows 7 ve entegreli biçimde gelen dx11 yüklü pcde . ancak bf3 dx ile ilgili hata verince nvidianın sitesine girdim ve kendi ekran kartıma baktım . oyunun verdiği hata işte nvidialar 10.0 üstü ati ise 10.01 üstü directx kullanması gerekir diyor.her ne ise bende 11 var neden çalışmasın diyorum kendi kendime . neyse dediğim gibi sonra girdim nvidianın sitesine kendi ekran kartıma geldim baktım directx 11 desteklemiyor diyor. bende gittim 10 falan kurdum daha sonra görüntü alamadım bilgisayardan . pcyi açıyorum kullanıcı seçip şifre giriyorum hoşgeldiniz yazısından sonra siyah bi ekran başka hiç bişey yok. neyse dosyalarımı yedekledim format attım düzeldi . şimdi red orchestra yükledim yine directx kaynaklı bi ton dll hatası verdi açmadı . 

     

    ekran kartı directx 11 desteklemiyor fakat pcde w7 ile birlikte o geldiği için o var . kaldırıp başka bişey kurunca da sıkıntı yaşıyorum. 

     

    bu problemi nasıl çözebilirim ? 

     

    şimdiden teşekkürler .. :) 


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Hocam önce ekran kartının en son güncellenmiş driverini indir sonra bilgisyarındaki eski driveri kaldır.. Yeni indirdiğin driveri kurr....


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    MrSari bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam önce ekran kartının en son güncellenmiş driverini indir sonra bilgisyarındaki eski driveri kaldır.. Yeni indirdiğin driveri kurr....


    -----------------------------

     

    yaptım hocam onu . değişen bişey yok güncelledim ama dediğim gibi onla alakalı değil yani ekran kartı desteklemiyor 10.1 e kadar destekliyormuş baktım şimdi özelliklerden . 


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    oyun ile alakalı bir sorun olabilir.

    ama eğer ekran kartı 11'i desteklemiyorsa siz gidip buna yazılımsal olarak istediğiniz herşeyi yapın yine o 11olmayacaktır ve olamaz.

    XP'ye dx9 üstü yüklenmeyeceği gibi. Sadece size görüntüde 11der aslen 9dur o.

    gerçi hoş şuanki dx11'ler ne kadar gerçekçi yoksa hepsi pazarlama stratejisimi orasını zaman göstericek ama.


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    oyun ile alakalı bir sorun olabilir.

    ama eğer ekran kartı 11'i desteklemiyorsa siz gidip buna yazılımsal olarak istediğiniz herşeyi yapın yine o 11olmayacaktır ve olamaz.

    XP'ye dx9 üstü yüklenmeyeceği gibi. Sadece size görüntüde 11der aslen 9dur o.

    gerçi hoş şuanki dx11'ler ne kadar gerçekçi yoksa hepsi pazarlama stratejisimi orasını zaman göstericek ama.


    -----------------------------

     

    hocam ben zaten  ekran kartım 11i desteklesin demiyorum. 10.1 destekliyormuş en fazla ben bunu nasıl verimli kullanırım onu soruyorum. çünkü 11i kaldırıp 10 yükledim daha görntü alamadım sonra pcden :)


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
Toplam Hit: 1249 Toplam Mesaj: 5