Windows 7 'Dvd-Rom' Çalışmıyor
-
evet müridler böyle saçma bi sorunum var kaç zamandır hiç sorun yoktu rom'da ama şimdi işim oldu taktım cd'yi yok çalışmıyor
normal kapak açılıp kapanıyor sorun yok ilk cd aldığında ses geliyor içinden döndüğüne dair ama sonrasında tık yok görmüyor
netten baktım win 7 kaynaklı olabilir sonucu çıktı ama kaç yöntem denedim olmadı bilgisi olan yok mu
-
linux yada win cdsini takıp boot et cdden eğer açılmazsa cd/dvd rom bozulmuş demektir.
-
DarkF4Te bunu yazdı:
-----------------------------
linux yada win cdsini takıp boot et cdden eğer açılmazsa cd/dvd rom bozulmuş demektir.
-----------------------------deniyim hocam ama rom açılıyor sorun yok ilk seferde çark'da ediyor ama gerisi yok
-
hacı benim notebookun romuda yanı durumdaydı bozuk değlidir dedim cdler dvdler bozulmuştur dedim hatta anakart bozuk bile dedim sonra denediğim cd dvd sayısı epey olunca ve o cd dvdler başka bilgisayarlarda açılınca kabullenmek zorunda kaldım :P
Ses çıkıyor dönüş yapıyor hatta lazerın bzınk bzınk seslerini de duyuyordum gel gör ki cd yokmuş gibi gözüküyordu bilgisayar da.Şuan aynı durum arkadaşım değerli mürit Sahir'de de var onunkini de değiştireceğiz bu hafta içinde hayırlısıyla :D
Ben kaçıyorum iyi geceler sana cd dvd başka romda çalışıyor ve boot ederken de okuyamıyorsa veriyi başka neden arama derim.Ha kabloları kontrol et tabi data kablosu çıkmış olabiliyor.
-
linkteki fix-it bir dene belki düzelir. http://support.microsoft.com/kb/314060/tr
Toplam Hit: 1513 Toplam Mesaj: 5
