Windows 7 Fotoğraf Görüntüleyicisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Hocalara benim elimde .gif resimlerin hepsi internet explorerda açılıyor sağ tıkla değiştir diyorum orada da fotoğraf görüntüleycisi çıkmıyor, bu programın .exe olarak ismi ne bulup değiştiriyim defalarca format attım ama hiç bi şekilde düzelmedi.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    picasa programını kullan bence,

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Yok kendi fotoğraf görüntüleyicisini nasıl bulabilirim pcde ya

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    İrfan viewer vardı zamanında, kalmışsa kullan... Olmadı arama başlat "*.exe" diye, bulur elbet...

    Çok sıkılıyom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Irfan falan değil hocam orjinal fotoğraf görüntüleyicinin exesini istiyorum yazıyorum çıkmıyor diğer resimlerde sorun yok sadece giflerde

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla

     

    Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla

     

    Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..


    -----------------------------

    Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla

     

    Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..


    -----------------------------

    Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D


    -----------------------------

    İlginç bir sorun, defalarca format attım demişsin, format attıktan hemen sonra hiçbir yazılım yüklemeden de mi karşılaştın bu sorunla, eğer böyleyse mümkün değil,

    Format attıktan sonra herhangi bir şey yüklemeden *.gif ler için "değiştir" de Windows Fotoğraf Görüntüleyici çıkması gerekiyor ve gayet de gifin hareket etmesi gerekiyor.

    Eğer böyle değilse "ya yüklediğin windowsta bir numara var" ya da yüklediğin bir yazılımla bu olay meydana geliyor..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla

     

    Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..


    -----------------------------

     

    Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D


    -----------------------------

     

    İlginç bir sorun, defalarca format attım demişsin, format attıktan hemen sonra hiçbir yazılım yüklemeden de mi karşılaştın bu sorunla, eğer böyleyse mümkün değil,

    Format attıktan sonra herhangi bir şey yüklemeden *.gif ler için "değiştir" de Windows Fotoğraf Görüntüleyici çıkması gerekiyor ve gayet de gifin hareket etmesi gerekiyor.

    Eğer böyle değilse "ya yüklediğin windowsta bir numara var" ya da yüklediğin bir yazılımla bu olay meydana geliyor..


    -----------------------------

    Biraz araştırdım şey yazıyor windows 7de fotoğraf görüntüleyici gifleri oynatmıyormuş

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla

     

    Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..


    -----------------------------

     

    Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D


    -----------------------------

     

    İlginç bir sorun, defalarca format attım demişsin, format attıktan hemen sonra hiçbir yazılım yüklemeden de mi karşılaştın bu sorunla, eğer böyleyse mümkün değil,

    Format attıktan sonra herhangi bir şey yüklemeden *.gif ler için "değiştir" de Windows Fotoğraf Görüntüleyici çıkması gerekiyor ve gayet de gifin hareket etmesi gerekiyor.

    Eğer böyle değilse "ya yüklediğin windowsta bir numara var" ya da yüklediğin bir yazılımla bu olay meydana geliyor..


    -----------------------------

    Biraz araştırdım şey yazıyor windows 7de fotoğraf görüntüleyici gifleri oynatmıyormuş


    -----------------------------

    evet hacı oynatmıyor, yeni fark ettim ben de şimdi..

Toplam Hit: 2057 Toplam Mesaj: 10