

Windows 7 Fotoğraf Görüntüleyicisi
-
Hocalara benim elimde .gif resimlerin hepsi internet explorerda açılıyor sağ tıkla değiştir diyorum orada da fotoğraf görüntüleycisi çıkmıyor, bu programın .exe olarak ismi ne bulup değiştiriyim defalarca format attım ama hiç bi şekilde düzelmedi.
-
picasa programını kullan bence,
-
Yok kendi fotoğraf görüntüleyicisini nasıl bulabilirim pcde ya
-
İrfan viewer vardı zamanında, kalmışsa kullan... Olmadı arama başlat "*.exe" diye, bulur elbet...
-
Irfan falan değil hocam orjinal fotoğraf görüntüleyicinin exesini istiyorum yazıyorum çıkmıyor diğer resimlerde sorun yok sadece giflerde
-
Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla
Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla
Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..
-----------------------------Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla
Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..
-----------------------------Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D
-----------------------------İlginç bir sorun, defalarca format attım demişsin, format attıktan hemen sonra hiçbir yazılım yüklemeden de mi karşılaştın bu sorunla, eğer böyleyse mümkün değil,
Format attıktan sonra herhangi bir şey yüklemeden *.gif ler için "değiştir" de Windows Fotoğraf Görüntüleyici çıkması gerekiyor ve gayet de gifin hareket etmesi gerekiyor.
Eğer böyle değilse "ya yüklediğin windowsta bir numara var" ya da yüklediğin bir yazılımla bu olay meydana geliyor..
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla
Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..
-----------------------------Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D
-----------------------------İlginç bir sorun, defalarca format attım demişsin, format attıktan hemen sonra hiçbir yazılım yüklemeden de mi karşılaştın bu sorunla, eğer böyleyse mümkün değil,
Format attıktan sonra herhangi bir şey yüklemeden *.gif ler için "değiştir" de Windows Fotoğraf Görüntüleyici çıkması gerekiyor ve gayet de gifin hareket etmesi gerekiyor.
Eğer böyle değilse "ya yüklediğin windowsta bir numara var" ya da yüklediğin bir yazılımla bu olay meydana geliyor..
-----------------------------Biraz araştırdım şey yazıyor windows 7de fotoğraf görüntüleyici gifleri oynatmıyormuş
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Denetim Masası\Programlar\Varsayılan Programlar\Varsayılan Programları Ayarla
Buradan sol tarafta Windows Fotoğraf Görüntüleyici / Bu programın varsayılanlarını seçin, ekranda çıkan uzantılardan istediklerini işaretle hocam..
-----------------------------Sağol hocam oldu ama şimdi de gifler hareket etmiyor :D
-----------------------------İlginç bir sorun, defalarca format attım demişsin, format attıktan hemen sonra hiçbir yazılım yüklemeden de mi karşılaştın bu sorunla, eğer böyleyse mümkün değil,
Format attıktan sonra herhangi bir şey yüklemeden *.gif ler için "değiştir" de Windows Fotoğraf Görüntüleyici çıkması gerekiyor ve gayet de gifin hareket etmesi gerekiyor.
Eğer böyle değilse "ya yüklediğin windowsta bir numara var" ya da yüklediğin bir yazılımla bu olay meydana geliyor..
-----------------------------Biraz araştırdım şey yazıyor windows 7de fotoğraf görüntüleyici gifleri oynatmıyormuş
-----------------------------evet hacı oynatmıyor, yeni fark ettim ben de şimdi..