Windows 7 Geçmelimi
-
:W Vista Kullanıyorum windows 7 geçmelımıyım kullananlar yorum yapabilirmi
-
adsl konusu için zaten konu vardı windows 7 içinde var anasayfaya bakaraktan konu açarsan iyi olur.
-
Ha Tamam K.b :w
-
vista kullanıyorsan ve se7en için düşünüyorsan düşünme geç:W
-
win 7 daha çıkmadı acele etmene gerek yok final çıksın haziran gibi finali sızar agustosta satışa sunulur diyorlar
Toplam Hit: 852 Toplam Mesaj: 5
