folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Windows 7 Harddisk Ayırma !



Windows 7 Harddisk Ayırma !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar benim laptopta windows 7 kurulu hdd'sini nasıl ayıracağımı bilmiyorum anlayan varsa  yardımcı olabilirmi ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    gparted gibi programlar isini gorur.

    veya baslat>calistir>diskmgmt.msc bolmek istedigin bolumun ustune gel, sag tikla boyutunu kucult'te sonra onu yeni bolum olarak ata.


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    bilgisayarım sağ tık yönet de sonra soldaki panelden depolama/ disk yönetimini kurcala orda küçültmeyle ilgili bişi yapılıyodu tam hatrlıyamadm :/


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    gparted gibi programlar isini gorur.

    veya baslat>calistir>diskmgmt.msc bolmek istedigin bolumun ustune gel, sag tikla boyutunu kucult'te sonra onu yeni bolum olarak ata.


    -----------------------------
    hocam bu bölümü buldumda yalnızca 400 mb küçültebiliyorsun :|

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Hacı şimdi yapman gerekenler şunlar:

    1) partition magic 7 (veya daha ilerisürümlerinden biri) indirip kur.

    2) harddiskine defrag (disk birleştirici) yap.

    3) Partition magic programı ile istediğin gibi böl parçala..


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    CellyM bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayarım sağ tık yönet de sonra soldaki panelden depolama/ disk yönetimini kurcala orda küçültmeyle ilgili bişi yapılıyodu tam hatrlıyamadm :/


    -----------------------------
    aynı yere çıkıo hoca yinede sağol :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniper_tnr
    sniper_tnr's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2009
    Erkek

    Tarantula bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı şimdi yapman gerekenler şunlar:

    1) partition magic 7 (veya daha ilerisürümlerinden biri) indirip kur.

    2) harddiskine defrag (disk birleştirici) yap.

    3) Partition magic programı ile istediğin gibi böl parçala..


    -----------------------------
    hacı yukarda partition dan defragment diye bişey var ama hiç bişeyi etkin değil :/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    sniper_tnr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tarantula bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı şimdi yapman gerekenler şunlar:

    1) partition magic 7 (veya daha ilerisürümlerinden biri) indirip kur.

    2) harddiskine defrag (disk birleştirici) yap.

    3) Partition magic programı ile istediğin gibi böl parçala..

     

     


    -----------------------------
    hacı yukarda partition dan defragment diye bişey var ama hiç bişeyi etkin değil :/

     

     


    -----------------------------

     

    Başlat/Tüm Programlar/Donatılar/Sistem Araçları/Disk Birleştirici   (burdan disk birleştiriciyi yapabilirsin)

    Daha sonra partition magic kullanarak bölersin diskini


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
Toplam Hit: 1597 Toplam Mesaj: 9