Windows 7 Hata.
-
Selam arkadaşlar,benim Windows 7 32Bit türkçe ama resimdede kırmızı olarak işaretlediğim yerlerdeki göreceğiniz gibi bazı yerleri ingilizce ve bu nasıl oldu en ufak bir fikrim yok,bu hatayı nasıl düzeltebiliriz acaba ?
-
temadan olabilir.
-
sonradan mı oldu hacı. yani ilk olarak ingilizce yükleyip türkçe yama yapmış olabilir misin. pek sanmam ama.
-
Resim yok,
-
denetim masasından tekrar türkçeye al olmadı sil dili tekrar update et gelir öyle dene
-
Hacı bende de aynı... Bumu hata gözünü seviyim.
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Resim yok,
-----------------------------
http://i54.tinypic.com/2nlh5sl.jpg -
MMB bunu yazdı:
-----------------------------
sonradan mı oldu hacı. yani ilk olarak ingilizce yükleyip türkçe yama yapmış olabilir misin. pek sanmam ama.
-----------------------------
evet sonradan oldu ama zaten en baştan kurulumdan itibaren türkçeydi ? -
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------temadan olabilir.
-----------------------------
Orjinal kendi teması ayrıca tema falan yüklemedim ? -
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı bende de aynı... Bumu hata gözünü seviyim.
-----------------------------
Takılıyor gözüme napiim :))
