Windows 7 İçin Outlook Lazım
-
merhaba arkadaşlar. windows 7 kullanıyorum da office 2003 içerisindeki outlooku kullanayım dedim hata verdi. uyumluluk modunda da çalışmıyor. office 2007 elimde yok şu anda. sadece ihtiyacım windows 7 için outlook türkçe olması tercihimdir. elinde olan arkadaş upload edebilirmi teşekkürler
-
destanition bunu yazdı:
-----------------------------
merhaba arkadaşlar. windows 7 kullanıyorum da office 2003 içerisindeki outlooku kullanayım dedim hata verdi. uyumluluk modunda da çalışmıyor. office 2007 elimde yok şu anda. sadece ihtiyacım windows 7 için outlook türkçe olması tercihimdir. elinde olan arkadaş upload edebilirmi teşekkürler
-----------------------------merhabalar,
windows mail işini görmüyor mu?
biliyorsundur, outlook express'in yerini aldı.
-
Aynen Cankiracaya katılıyorum Windows Live Mail Kullan süper işini görücektir.
-
bana gereken outlook. windows live mail değil
-
destanition bunu yazdı:
-----------------------------
bana gereken outlook. windows live mail değil
-----------------------------Windows Live Mail Outlook Express in Yerini Tutmuyor Outlook Süper Abi ama Win7de Olmuyor Sanırım Bende XPye Döndüm Geri O Yüzden Şirkette
-
Beyler outlook gerekiyorsa gerçekten outlook gerekiyorduk muhtemelen kişisel bi iş için değil,
hocam office 2007 indireceksin başka care yok
-
windows 7de ofis 2003ün tüm programlarını çalıştırmışlığım var ekstra herhangi birşey yapmadan,uyumluluk ayarlamadan. elinizdekinde bir hata olabilir.
ayrıca ne live maili, outlook lazım olmasa zaten live mail bile değil thunderbird kullanır adam.
-
outlook 2007:
http://rapidshare.com/files/385014106/OUTLOOK_AK10_WBB.part1.rar
http://rapidshare.com/files/385021870/OUTLOOK_AK10_WBB.part2.rar
http://rapidshare.com/files/385026400/OUTLOOK_AK10_WBB.part3.rar
bu da komple office 2003, portable(kurulum gerektirmez)
http://rapidshare.com/files/379494374/O3.full.part1.rar
http://rapidshare.com/files/379496744/O3.full.part2.rar
rar parolası: pilubelirteyim her ikisi de ingilizcedir.
-
2007 İle Outlook Express 6 Arasında Dağlar Kadar Fark Var Be Hoca :/
