

Windows 7 Kullanıcı Şifresi Kırma
-
Merhaba; laptop a win 7 kurarken isim ve şifre girdim ama şifreyi hatırlayamıyorum girmeme izin vermiyor şimdi
programsız bu şifreyi kaldırmanın kolay bir yolu varmı?
-
cık
-
xp pro da ctr alt del yapıp kullanıcı adını administrator olarak değişince giriyordu ama administraora şifre girmemişse tabi ama işelrmi 7 de bilmiyorum
-
Muqi bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba; laptop a win 7 kurarken isim ve şifre girdim ama şifreyi hatırlayamıyorum girmeme izin vermiyor şimdi
programsız bu şifreyi kaldırmanın kolay bir yolu varmı?
-----------------------------
UYARI:
* Bu şekilde parolanızı sıfırlarsanız şifrelemiş olduğunuz dosyalara ve Windows'ta kayıtlı olan web sitelerinin oturum açma şifrelerine ulaşamayacaksınız.
* Detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım ama biraz da olsa İngilizce bilginizin olması işinizi kolaylaştıracaktır.
1-Bu siteye gidin;
Offline NT Password and Registry Editor
2-Sitenin en üstünde bulunan "Bootdisk" butonuna tıklayın.

3- Sayfanın en altında görebileceğiniz "Bootable CD image" dosyasını indirin.
4- Bu dosyayı bir cd veya dvd ye "Iso imajı" şeklinde yazdırın.
5- Bilgisayarı bu cd üzerinden "Boot" edin.
6- Sürücüleri yükleyin.Normalde bu işlem otomatik olarak başlayacaktır fakat başlamazsa manuel olarak başlatın.
7- Windows'un kurulu olduğu diski seçin.
8- Yolu seçin.(Burada varsayılan olarak WINDOWS/system32/config yolu gösterilecektir onu seçin.Başarılı olmazsa WİNNT yolunu deneyebilirsiniz.)
9 "-1 - Edit user data and passwords" seçeneğini seçin.
10- Parolasını kaybettiğiniz hesabı seçip parolasını sıfırlayın.(1 - Clear (blank) user password seçeneği)
11- Size değişiklikleri kaydedip kaydetmek istemediğinizi soracak.Tamam yani "y" yi seçin.
12- Bilgisayarı normal olarak başlatın. -
bende bunu indirdim yarın deniyicem umarım olur sağolun.
-
http://tahribat.com/Forum-Win-7-Sifre-Resetleme-109506/
biraz uzun yalniz : D
-
merhaba.
xpde ben yapmıştım işe yaramıştı ama win 7 bilemem.
1. pcyi guwenli modda açın administrator deyin açılır parolayı açılınca sıfırlayın :d
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
http://tahribat.com/Forum-Win-7-Sifre-Resetleme-109506/
biraz uzun yalniz : D
-----------------------------bir yolunun olması iyi bir şey sonuçta
ama çok uzun yapılırmı.. ı ıııhh
sağol yinede