Windows 7 Kurulum
-
arkadaşlar merhaba. windows 7 cd'sinin içeriğini kopyaladı bilgisayar hocamız fakat aklımı karıştırdı biraz,normal şekilde çekersem dvd'ye çalışmayabilirmiymiş neymiş,şimdi bende win7 dosyaları var fakat onu nasıl çeksem yazdırsam,bilmiyorum.crack de mevcut
-
magic iso'la dosyalari .iso'ya cevir sonrada nero,ashampoo tarzi programlarla cd'ye cek
-
teşekkürler
-
Kopyala Yapiştir ile Yapip iso Yaparsan Boot Etmez Yani Windows Kuruluma Bilgisayari Yenden Başlatınca Başlamaz Windows Üzerinden kurarsin Boot edip kuruluma Geçmesi için N lite Programını indir Win Onla iso Olarak Pack'layarak Bootlu win7 cd si elde edebilirsin .
-
7 dosyalarini isoya cek sonra windows 7 usb/dvd tool ile usb veya dvd ye yazarsin
-
hocam nlite indirdim fakat harddiskteki windows7 klasörünü seçtiğim zaman klasörde i386 veya amd64 klasörürnün olduğundan emin olun falan diyor :S
-
arkadaşlar boot dosyasında bootfix diye bişey buldum onu öntanıma yükledim az önce hiçbişey yokken şimdi cd yada dvd'den yüklemek için bir tuşa basın diyor bastım ama hiçbir şey olmadı
-
ne anlıonuz su cenabet şeyden baba xp babadır candır canandır ya :D
Toplam Hit: 946 Toplam Mesaj: 8
