Windows 7 Kurulum Hakkinda
-
Selamlar arkadaslar.. Bilgisayarima win7 kurmak istiyorum su an C surucusunde Win XP var Win 7 yi E surucusune kurarsam ne olur? Acilista tercih yapmamimi ister yoksa bir sorunla karsilasirmiyim?
-
hee soyle bir durum var C ye neden yuklemiyosun derseniz diye soyluyorum.. C de yeterli alan yok 15 gb bos alan istiyo Cde Xp kurulu.. C yi Win Xp ye zarar vermeden yani en azindan 7 kurulana kadar nasil bosaltabilirim 4 GB kadar? Sadece sistem dosyalari ve program files kaldi gerisini sildim...
-
aynı diske kuramazsın tahminimce çünkü document and settings klasörüne bi haller edip gizliyo users klasörü yapıyo yani zaten soruya sana kurarken eski windows u windows.old diye adını değiştireyimmi diye.başka diske kur başka disk yoksa uygun miktarda oluştur birinden keste.
e ye kurarsan açılışta seçmeni istiyecek tabi ki :)
ayrıca ram testi de yapabiliyorsun win7 açılışta.güzel yani..
-
c ye kursana ne war xpde yani sil ustune gitsin olmadi win 7ye xp mode kurarsn olur biter ha eger e ye kurarsan soledigin gbi 2 secenek gelcek
-
aynı şeyi ben yaptım c: üzerinde xp var e: üzerine win7 kurdum fakat boot esnasındaki os sırasını ve timeout'u değiştirmeye çalışırken sevgili cankirca sayesinde win7 artık görünmüyor direk xpden başlıyor. win7yi oraya tekrar nasıl koycam. timeout ve default os'i nasıl ayarlıyacam. SOS! :D
Toplam Hit: 965 Toplam Mesaj: 5
