Windows 7 Simge Sorunu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Hocalar Acele yardımınıza ihtiyacım var Başlat menüsünde simgeler Adobenin simgesi olmuş resim koycam ama paint e tıklayınca Adobe AIR Hatanın adı alındada bu uygulama yüklemes hasarlı yeniden yuklemeyı veya yardım için yayıncıyla bağlantı kurmayı deneyin başlat menusundeki simgelerin hangisini tıklarsan tıkla bu hata cıkıyor acele yardımınıza ihtiyacım var

    Edit: hocalar paint bile acılmadıgı için hot a doc olarak up ettim

    http://hotfile.com/dl/93936821/d25c45c/asa.docx.html


    Yol Güzeldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    up:

    hocalar adobenin bütün dosyalarını kaldırdım ama bu seferde başlat menüsündeki simgeler kayboldu 


    Yol Güzeldir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    Dopraam regeditten ayarlaman lazım büyük bi ihtimal kısayyolların hepsi sorunlu mu ya da exelerin hepsi sorunlu mu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    exelerde bozuk sanırım ama windows hatayı düzenleriz diye bi yazı gldı bende tıkladım beklıyorum?


    Yol Güzeldir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    yeni kullanıcı oluştur ona geç. ya bu windows7de neden böyle oluyor. ablamın bilgisayarında herşeyi media playerla açmaya çalışıyordu. arkadaşımda da internet explorerla.

Toplam Hit: 1254 Toplam Mesaj: 5