Windows 7 Simge Sorunu ?
-
Hocalar Acele yardımınıza ihtiyacım var Başlat menüsünde simgeler Adobenin simgesi olmuş resim koycam ama paint e tıklayınca Adobe AIR Hatanın adı alındada bu uygulama yüklemes hasarlı yeniden yuklemeyı veya yardım için yayıncıyla bağlantı kurmayı deneyin başlat menusundeki simgelerin hangisini tıklarsan tıkla bu hata cıkıyor acele yardımınıza ihtiyacım var
Edit: hocalar paint bile acılmadıgı için hot a doc olarak up ettim
-
up:
hocalar adobenin bütün dosyalarını kaldırdım ama bu seferde başlat menüsündeki simgeler kayboldu
-
Dopraam regeditten ayarlaman lazım büyük bi ihtimal kısayyolların hepsi sorunlu mu ya da exelerin hepsi sorunlu mu
-
exelerde bozuk sanırım ama windows hatayı düzenleriz diye bi yazı gldı bende tıkladım beklıyorum?
-
yeni kullanıcı oluştur ona geç. ya bu windows7de neden böyle oluyor. ablamın bilgisayarında herşeyi media playerla açmaya çalışıyordu. arkadaşımda da internet explorerla.
