Windows 7 Tam Ekran Sorunu
-
ekranda programları tam ekran yaptığımda en üste ufak bir boşluk kalıyor bu sorunu nasıl çözebilirim.

-
şu işlemi dener misiniz ?
görev çubuğuna sağ tık özellikler
görev çubugunun ekrandaki konumunu üste getirip
tamam diyorsunuz.
daha sonra tekrar aynı özelliklere gelip "küçük simgeleri kullan"a tıklıyorsunuz.
tekrar tamam diyip özelliklere girip konum olarak alta alabilir misiniz.
-
şimdilik çözüldü normale döndü. Kalıcı çözüm değil gibi ama.
Toplam Hit: 1106 Toplam Mesaj: 3
