Windows 7 Tam Ekran Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    ekranda programları tam ekran yaptığımda en üste ufak bir boşluk kalıyor bu sorunu nasıl çözebilirim. 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    şu işlemi dener misiniz ? 

    görev çubuğuna sağ tık özellikler 

    görev çubugunun ekrandaki konumunu üste getirip

    tamam diyorsunuz.

    daha sonra tekrar aynı özelliklere gelip "küçük simgeleri kullan"a tıklıyorsunuz.

    tekrar tamam diyip özelliklere girip konum olarak alta alabilir misiniz.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    şimdilik çözüldü normale döndü. Kalıcı çözüm değil gibi ama.

Toplam Hit: 1106 Toplam Mesaj: 3