folder Tahribat.com Forumları
linefolder C - C++
linefolder Windows 7 Ultimate 64Bit, Hitech C Compiler Sorunu



Windows 7 Ultimate 64Bit, Hitech C Compiler Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    electromaniac
    electromaniac's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2010
    Erkek

    MpLab da , hiTide  ta da denedim, proje oluşturma aşamasında gelen compiler,linker ve assembler seçimi sayfasındaki seçenekler user guide da gösterilenlerden farklı, ve diğer seçenekler ile de çalışmıyo.

    Konsoldan derleme yapabiliyorum ama malumatınızdır ki işin içine birden fazla header, source dosyası girince konsoldan derlemek baya uğraştırıyo.

    Microchip in forumlarında bu sorunu yaşayan bi amcamız olayın yükleme sırasında x86 directory ye yüklenmesi gereken bazı şeylerin yüklenmediğini iddia ediyo.

    Şimdilik virtual box a XP kurdum ve ordan idare ediyorum ama bi XP ye geç al hex dosyasını tekrar 7'ye gönder ordan devam et... tam işkence

    Fikri olan?


    Science is but a perversion of itself unless it has as its ultimate goal the betterment of humanity. (Nikola Tesla)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n3xt
    n3xt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek

    Hi-tech i microchip aldıktan sonra destegini kesti. Yani win7 bide 64 bit olunca baya bi sorun yaşarsın. Eskiden Hi-tide vardı onuda kaldırmışlar. Hacı en iyisi sen ya asm yada C18 e gec yada karat kullan =) Cunku Hi-tech gibi en iyi pic derleyicisi artık yok. İşin zor kolay gelsin... Ben hala Xp ve Hi-tech =) beni kesiyor ...


    İş kurma işi biraz uzun sürdü. ben askere gitmicem demedim ki lan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    electromaniac
    electromaniac's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2010
    Erkek

    ya bu microchipin forumdaki amca şöyle diyo, Xp deki bosyaları ile elindeki x86 directory de olması gerekenleri regeditten tek tek karşılaştırmış,daha sonra eksik dosyaları kopyalayıp yüklemiş ve sorunu halletmiş. (diyo)

    bi arkadaşım yapmaya çalıştı aynı şeyi ama hiç bişey bulamadık  :S


    Science is but a perversion of itself unless it has as its ultimate goal the betterment of humanity. (Nikola Tesla)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n3xt
    n3xt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek

    Valla hacı hic Win7 64 bit e kurmadım Hi-tech i ...


    İş kurma işi biraz uzun sürdü. ben askere gitmicem demedim ki lan.
Toplam Hit: 1840 Toplam Mesaj: 4