Windows 7 Upgrade Yapmak
-
Beyler benim sistemim orjinal.Benim upgrade yapmam için bir key istiyor ama o windowsu yüklemek için olan key değil upgrade için ayrı key varmıs onu bulamadım amk aradım vatanı onlarda windowsu ara dediler kontorum kalmadı.Windows CD min üzerinde yükseltme içerir yazıyor.
Service pack 1 ama bu kastettiği galiba windows 7 nin baska bir versiyonuna yükseltmek.
-
edit
-
up
-
microsoft senin verdigin key ile yukseltmesi gerekiyor uzerinde boyle bir yukseltme icerir yazdigini belirt aradiginda,
vatan i arayip yukseltme icerir yaziyor ama icinde yukseltme key i cikmadi diyerek onlara da soyle,
ev telefonundan veya disaridan kartla ara ki konturun bitmesin
Toplam Hit: 752 Toplam Mesaj: 4
