Windows 7 Vekil Sunuya Bağlanma?
-
firefoxdan vs den vekil sunucu olarak bağlanabiliyorum işyerindeki ip üzerinden ama komple işletim sistemini nasıl bağlarım?
-
proxy adres ile bağlanmayı kastediyorsan. Sadece girdiğin uygulamayla kısıtlı olur Proxy kabul eden uygulamaları
diğer tüm işletim siste için VPN bağlantısı kullanacaksın hocam
-
SeRDaR bunu yazdı
proxy adres ile bağlanmayı kastediyorsan. Sadece girdiğin uygulamayla kısıtlı olur Proxy kabul eden uygulamaları
diğer tüm işletim siste için VPN bağlantısı kullanacaksın hocam
hocam uygulamayı kurdum zaten bağlanıyorum normalde web tabanlı sigorta uygulamalarına ama program tabanlılara bağlanamıyorum
bi fabrika teklifi gireceğim müşterinin yanında notebookdan girmek istiyorum yoksa yaz gel büroya gir git yaz gel gir 6-7 sefer yapmam gerekecek
-
Ofise. Remote desktop yap veya ofis deki pc ye VPN server kur ve bağlan
o kadar döküman yazdık hoca okuyan yok ki :)
-
inat etme de adamı dinle
iş yerindeki pc'ye vpn server kurup o ip'ye bağlanırsan tüm netin o ip ile çıkmış olur
inadım inat, götüm iki kanat dersen:
http://www.proxifier.com/download.htm
https://kickass.so/usearch/proxifier%20category:applications/
tüm netin o proxy ile çıkması demek = vpn'le aynı şey?
http://www.tahribat.com/Forum-Windows-8-8-1-De-Pptp-Vpn-Server-Kurulumu-Dokuman-203056/
gayet basit?
YekteranBaymedir tarafından 08/Oca/15 15:28 tarihinde düzenlenmiştir -
yapmaya çalışam bakem hafta sonU
