folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Windows 7 Wep Bağlantı Sorunu



Windows 7 Wep Bağlantı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trinox
    trinox's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2007
    Erkek

    Elimde Win7 64 bit sistemli pc var 1 gün önce bağlantıda sorun yoktu.Şimdi bağlanmaya kalktığımda "Windows xxxxx bağlantısını yapamadı" mesajı alıyorum.Bağlantıyı kaldırdım tekrar şifre giriyim dedim ama bu seferde şifre sorma ekranı gelmedi aynı mesajı verdi.az araştırma yaptım bu kouyla ilgili ayarları manual olarak girmeyi denedim yine sonuç alamadım.Modemin paneline erişim olanağım yok.

    Yardımcı olabilecek varmı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    ağ baglantılarından ağı yonet kısmından baglandığın ssid i sil..

    sonra tarayıp tekrar baglanmaya çalış. şifre sorucaktır. şayet wireless modeminde bi problem yoksa bu şekilde yeniden baglanabilirsin.

    kolay gelsin..

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trinox
    trinox's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2007
    Erkek

    olayı çözdüm galiba mac filtresine eklenmişim.win7 oldugu içinde değiştiremiyorum

Toplam Hit: 1004 Toplam Mesaj: 3