Windows 7 Wep Bağlantı Sorunu
-
Elimde Win7 64 bit sistemli pc var 1 gün önce bağlantıda sorun yoktu.Şimdi bağlanmaya kalktığımda "Windows xxxxx bağlantısını yapamadı" mesajı alıyorum.Bağlantıyı kaldırdım tekrar şifre giriyim dedim ama bu seferde şifre sorma ekranı gelmedi aynı mesajı verdi.az araştırma yaptım bu kouyla ilgili ayarları manual olarak girmeyi denedim yine sonuç alamadım.Modemin paneline erişim olanağım yok.
Yardımcı olabilecek varmı?
-
ağ baglantılarından ağı yonet kısmından baglandığın ssid i sil..
sonra tarayıp tekrar baglanmaya çalış. şifre sorucaktır. şayet wireless modeminde bi problem yoksa bu şekilde yeniden baglanabilirsin.
kolay gelsin..
-
olayı çözdüm galiba mac filtresine eklenmişim.win7 oldugu içinde değiştiremiyorum
Toplam Hit: 1004 Toplam Mesaj: 3
