Windows 7 Yetki Sorunu
-
kullanıcı admin olmasına rağmen klasörlere , klasörlerin altındaki dosyalara ulaşmaya,kopyalmaya,veri yazmaya çalışırken yetki hatası alıyorum.
güvenlik sekmesinden tek tek kullanıcıya tam denetim verebilecegim bir durum değil.ama mecbur kalırsam öyle yapıcam snaırım. bu yetki dalgasını nasıl kapatabilirim veya problem nedir?
-
ben de yaşamıştım bu problemi
şuraya bi göz at ;)
http://forum.donanimhaber.com/m_9981083/tm.htm
-
yok sorunum çözülmedi. diğer klasörlerim yarım yamalak çalışıyor. 1 tane klasörümün sadece içerigini görebiliyorum. read only özelligini kaldıramıyorum.permission ayarlarını değiştiremiyorum,içerisindeki klasörleri açamıyorum vs..
-
domainden policy falan alıyormu
-
http://www.zeus-software.com/downloads/ntfsaccess
şu programı dener misin?
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------http://www.zeus-software.com/downloads/ntfsaccess
şu programı dener misin?
-----------------------------yok makine domaine bağlı değildi. neyse bu çalıştı.
süpermiş ya bukadar ufak programların bukadar işe yaramasına hastayım. sağol
