Windows 7De ""Gpedit.Msc""

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek

    arkadaşlar oalyı kısace özetleyim..masaustu sımgeleri gozukmuyor. yoneticiden kısa cozum olrak explorer.exe i eklıyorum ama dedıgım gıbı kısa cozum..regeditten bişeyler denıycem fakat yonteici bu uygulama ıcın kapalı olarak goukmede..''gpedit.msc'' yapıp kaldıramaya calsıyrm ama win 7 de yemiyor malesef.ilkelre giriş için fikri olan  warsa 7 için sewinirim.yada sıkıntıyı halledebilicek bi cozumu olan?


    GranT Me SerEnity!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    güvenli mod aç sistem geri yükleme yap 


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek

    hocam o son çare .şu win 7 yide keşfedelim=)


    GranT Me SerEnity!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    hangi sürümünü kullanıyorsun win7'nin ultimate de gpedit.msc sorunsuz çalışıyor...


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    dün akşam benzer bişe ile karşılaştım gece en sonunda sistem geri yükleme yaptım o yüzden yoksa araştır bencede en kötü baştan kurarsın .


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xCs
    xCs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2009
    Erkek

    3 günlük notebook.400 gb lık bilgi wardı içinde.yedeklemekle ömrüm gecer=) hepsi gidicekti o yüzen geri yukleme yapmak istemedim..çözemedim nalet 7 yi bastım recoveryi merci herkese.


    GranT Me SerEnity!
Toplam Hit: 1458 Toplam Mesaj: 6