Windows 8 Enterprise Activator
-
merhaba müridler ben dün win8 kurdum entrprise final versiyonunu elinizde sağlam,sorunsuz ve zamanı geçmeyen bir aktivatör var mıdır?
-
Up olsun. Bir de şu yükseltme işi nasıl yapılıyordu?
-
uppp
-
vlk muhabbeti yokmu la onda? normal aktivatörler çalışmıycaktır.windows7 enterprise için 1 gb lık aktivasyon sunucusu imajı indirdim amnk :D
-
-
-
Lightsaber bunu yazdı
hocam bu win7 için değil mi?up upp
yok hocam win8 içindi. telif hakkı olmasın diye sildim.
edit: müritler yandex silmiş dosyayı aktivasyonu görünce.
buyrun yeni dosya http://yadi.sk/d/R_S3-NVi1h1mK
burdan indirip yeniden adlandır diyin. dosya isminin sonuna .rar yazın yardırın (:
joe_black tarafından 08/Oca/13 02:22 tarihinde düzenlenmiştir -
win 8 hız olarak win 7'den daha iyi mi?
-
Fatih bunu yazdı
win 8 hız olarak win 7'den daha iyi mi?
Kesinlikle evet,
Toplam Hit: 1492 Toplam Mesaj: 9
