

Windows 8 Tüm Sürümler 32&64Bit [ İSTEK ]
-
Windows 7 de imaj dosyasının içinden bir dosya silince tüm versiyonlar yüklenebilir hale geliyordu ya. Kurarken seçim yapıyorduk hani. Bu windows 8de de varmı ? Eğer varsa TORRENTini paylaşabilir misiniz ? 32&64bit olacak ama sadece 32 veya 64 değil. İnternet cafeye kurucaz türkçe olması önemli. Şimdiden teşekkürler.
-
Aranan kan bulundu
Windows8 link
http://turktorrent.eu/details.php?id=95603
Activator link
http://turktorrent.eu/details.php?id=95604
-
kullanıcı adı şifre diyoreee :D
-
Hacı ben Windows 8 yüklüyorum. Ekran 1440x900 çözünürlük ayarı yok :S Anakart driverini kuruyorum yine olmuyor mk şeyi. Çözümü yok mu bunun ben diyoreee
-
zamanında paylaşmıştım. turktorrentten indirip:
http://yadi.sk/d/lrO2rJxW0Pghn
-
Daft bunu yazdı
zamanında paylaşmıştım. turktorrentten indirip:
http://yadi.sk/d/lrO2rJxW0Pghn
activasyon da varmı içinde
-
ByMusty bunu yazdıDaft bunu yazdı
zamanında paylaşmıştım. turktorrentten indirip:
http://yadi.sk/d/lrO2rJxW0Pghn
activasyon da varmı içinde
arkadaşın verdiği activator:
http://www.mediafire.com/?mgn0999c357m8m0
Windows 8 Professional & Enterprise KMS Aktivator 1.0 [ x86 - x64 ] ||
.: Kurulum Notları :.
# Dosyayı Yönetici Olarak Çalıştırmak Zorundasınız.
# Sisteminiz Pro veya Enterprise Olmalıdır Sisteminize Uygun Olanını Çalıştırın.
# Aktifleştirmenin Tamamlanması İçin İnternet Bağlantınız Olmak Zorundadır.
# Kurulumla İlgili Bilgi Verilene Kadar Bekleyiniz… -
la kurmasak mı acaba çok kötülüyorlar 8i
-
Huerfanos bunu yazdı
la kurmasak mı acaba çok kötülüyorlar 8i
Bence win 7 ye devam et ..
-
Maldonado bunu yazdıHuerfanos bunu yazdı
la kurmasak mı acaba çok kötülüyorlar 8i
Bence win 7 ye devam et ..
dimi , driverlar falan otursunda bir.