folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder Windows 8 Uygulama Geliştirme



Windows 8 Uygulama Geliştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Nasıl bir dil ya da diller kullanıldığını pek bilmediğim için bu kategoriye açtım.Windows 8 uygulama geliştirme nasıl oluyor, uygulama yazan var mı tahribatta ? Basit bir uygulama yazdırmak istesem ücretiyle burada yazabilecek olan var mı ? Varsa ben yazabilirim ücretiyle diyen pm atsın lütfen.

    Aynı zamanda bu konu üzerinde konuşulmasını istiyorum.Böylece fikir sahibi olurum ve oluruz.. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Windows 8 uygulama derken? Metro arayüz uygulamalarından bahsettiğini varsayıyorum, onlar Visual Studio 2012 ile html5/javascript kullanılarak yazılıyor.


    Ehl-i Byte
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

    Windows 8 uygulama derken? Metro arayüz uygulamalarından bahsettiğini varsayıyorum, onlar Visual Studio 2012 ile html5/javascript kullanılarak yazılıyor.

    Evet onlardan bahsediyorum hocam.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek
    trampfd bunu yazdı

    Windows 8 uygulama derken? Metro arayüz uygulamalarından bahsettiğini varsayıyorum, onlar Visual Studio 2012 ile html5/javascript kullanılarak yazılıyor.


    Ve xaml+c#,vb.net,cpp(sanirsam)

Toplam Hit: 835 Toplam Mesaj: 4