Windows 8 Uygulama Geliştirme
-
Nasıl bir dil ya da diller kullanıldığını pek bilmediğim için bu kategoriye açtım.Windows 8 uygulama geliştirme nasıl oluyor, uygulama yazan var mı tahribatta ? Basit bir uygulama yazdırmak istesem ücretiyle burada yazabilecek olan var mı ? Varsa ben yazabilirim ücretiyle diyen pm atsın lütfen.
Aynı zamanda bu konu üzerinde konuşulmasını istiyorum.Böylece fikir sahibi olurum ve oluruz..
-
Windows 8 uygulama derken? Metro arayüz uygulamalarından bahsettiğini varsayıyorum, onlar Visual Studio 2012 ile html5/javascript kullanılarak yazılıyor.
-
trampfd bunu yazdı
Windows 8 uygulama derken? Metro arayüz uygulamalarından bahsettiğini varsayıyorum, onlar Visual Studio 2012 ile html5/javascript kullanılarak yazılıyor.
Evet onlardan bahsediyorum hocam.
-
trampfd bunu yazdı
Windows 8 uygulama derken? Metro arayüz uygulamalarından bahsettiğini varsayıyorum, onlar Visual Studio 2012 ile html5/javascript kullanılarak yazılıyor.
Ve xaml+c#,vb.net,cpp(sanirsam)
