Windows 8 Yükseltme Teklifi
-
http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows/upgrade-offer
Hocalar 2 Haziran 2012 ve 31 Ocak 2013 tarihleri arasında bir Windows 7 bilgisayar satın alanlar 29 liraya sürüm yükseltiyormuş.
Benim laptop daha eski zamanda alındı, kabul etmez mi?
Nasıl yükseltebilirim bu windows 8´e?
-
bilen yok :F
şaka bir yana:
http://tahribat.com/Forum-29-Tlye-Windows-8-Pro-167269/
şuraya bi bak hocam vardı bi kaç link. -
benim ki freedos idi , daha eski idi , çakma win7 üstüne yaptım
hiç problem çıkmadan yükselttim :D
-
PanxeR bunu yazdı
benim ki freedos idi , daha eski idi , çakma win7 üstüne yaptım
hiç problem çıkmadan yükselttim :D
hacı serial istiyor? Benim pc verdiği tarih aralığı dışında olduğundan orjinal win 7 lisansını girince hata verdi. Nerden bulcaz product key´i?
-
ben aldıgımda istemiyordu , ama illa sorun cıkartıyorsa git teknosaya telefon ile çek evde gir kodu.
-
PanxeR bunu yazdı
ben aldıgımda istemiyordu , ama illa sorun cıkartıyorsa git teknosaya telefon ile çek evde gir kodu.
hahha güzel mantık :D:D
-
Sadece korsan serial ile aktifleştirebiliyor muyuz ? win8 i deniyicemde boşa gitmesin net yavaş zaten
ReeX tarafından 11/Kas/12 16:14 tarihinde düzenlenmiştir
