Windows 8 Yükseltme Teklifi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows/upgrade-offer

     

    Hocalar 2 Haziran 2012 ve 31 Ocak 2013 tarihleri arasında bir Windows 7 bilgisayar satın alanlar 29 liraya sürüm yükseltiyormuş.

     

    Benim laptop daha eski zamanda alındı, kabul etmez mi?

     

    Nasıl yükseltebilirim bu windows 8´e?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    bilen yok :F

    şaka bir yana:
    http://tahribat.com/Forum-29-Tlye-Windows-8-Pro-167269/

    ş
    uraya bi bak hocam vardı bi kaç link.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    benim ki freedos idi , daha eski idi , çakma win7 üstüne yaptım

    hiç problem çıkmadan yükselttim :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    benim ki freedos idi , daha eski idi , çakma win7 üstüne yaptım

    hiç problem çıkmadan yükselttim :D

    hacı serial istiyor? Benim pc verdiği tarih aralığı dışında olduğundan orjinal win 7 lisansını girince hata verdi. Nerden bulcaz product key´i?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ben aldıgımda istemiyordu , ama illa sorun cıkartıyorsa git teknosaya telefon ile çek evde gir kodu.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    ben aldıgımda istemiyordu , ama illa sorun cıkartıyorsa git teknosaya telefon ile çek evde gir kodu.

    hahha güzel mantık :D:D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Sadece korsan serial ile aktifleştirebiliyor muyuz ? win8 i deniyicemde boşa gitmesin net yavaş zaten

    ReeX tarafından 11/Kas/12 16:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Gimme Some Tits
Toplam Hit: 876 Toplam Mesaj: 7