Windows Açılış Ekranı Gelmiyor
-
Arkadaşlar az önce abimin kullandığı pc şarz bitince kapanmış otomatik olarak tekrar açmaya çalıştığımda ise aşağıdaki gibi siyah ekranda kalıyor. Güvenli modda denedim yine böyle kaldı. Daha önce başına gelen oldu mu ? Geldiyse nasıl çözdü

-
benim başıma xpdeyken gelmişti 2-3 ay ctrl+alt+del yapıp programları ordan çalıştırmıştım bilgisayarda hızlanmıştı ha:D
-
Uzun süre bekleyince açıldı :))
