Windows Arkaplan Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    beyler yaaa benm bu klasorlerin arkasında siyah ekran cıkıyo cok sinir bozucu bişe bunu nerden düseltiyoduk bilen wa mı ???

    bi yerden en iii görünüm için ayarla fln didoduk ama uutmusum a.q 


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    Abi eğer anladığım sorunsa, yani masaüstü simgelerinin arkaplanı renkli ise bunu dene ;

    masaüstü>sağ click>özellikler>masaüstü(üstten)>masaüstü özelleştir(sol alt)>web(üstten)

    ve orda gördüğün tüm kutucukların içini boşalt(çekle) ;) tamam de, bi daha tamam de çık :D

     


    allcolorsarebeautiful.net
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    eyw kardeş saol oldu:D:D

    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
Toplam Hit: 709 Toplam Mesaj: 3