folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Windows Dvd Yaratıcısı Yardım



Windows Dvd Yaratıcısı Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Hocalar dün bir filmi dvd playerda izlemek için windows dvd yaratıcısı ile yazmaya kalktım ama 1 gblik filmi 4 gblik dvdye yazamadım bi türlü , hata ise filmin süresi uzun diyor bi türlü anlayamadım yardım lütfen

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    nero'yla falan yazdır sende hacı


    adaletin bu suçu önleyemiyecek olduğunu düşünüyorsan yargıçda sen ol cellad da
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    dvd ye dvd olarak yazınca max 120 dk yazar hoca vcd de 80 dk ona göre böl kes parçala yönet falan işte istersen anarşi kullan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------
    dvd ye dvd olarak yazınca max 120 dk yazar hoca vcd de 80 dk ona göre böl kes parçala yönet falan işte istersen anarşi kullan
    -----------------------------

    İyide hocam millet , titanic , lord of the rings , the godfather'ı falan nasıl yazıyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    imgburn cdye çift katman yazmıştı nerdeyse 900 mb :| anarsist_manyaq şahidimdir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    dvd playerın da eğer divx oynatma özelliği warsa direk olarak veri dosyası olarak oluştur CD'yi nero dan veri dvd si hazırla seçeneğini seçebilirsin. yok illede windows kullanacam diyorsan filmi bilgisayarımdan dvd rom un içerisine kopyalayım yukardan yazır seçmen gerekiyor ve yine veri dosyası olarak yazmasını sağlamalısın windows dosyanın türüne göre sana video oluşturalım asalım keselim felan de sen o seçenekler yerine normal yoldan gitmen gerekiyor tam yazamıyorum çnükü ddaha önce hiç kullanmadım nasıl seçenekler çıkacak bilmiyorum.

     

    ama mp3 lerde hemen media player ile dönüştüreli bu bir müzik cd si ise felan diyor büyük ihtimalle video içinde aynı şeyi uyguluyordur


    AMD Rulezzz =)
Toplam Hit: 678 Toplam Mesaj: 6