Windows Dvd Yaratıcısı Yardım
-
Hocalar dün bir filmi dvd playerda izlemek için windows dvd yaratıcısı ile yazmaya kalktım ama 1 gblik filmi 4 gblik dvdye yazamadım bi türlü , hata ise filmin süresi uzun diyor bi türlü anlayamadım yardım lütfen
-
nero'yla falan yazdır sende hacı
-
dvd ye dvd olarak yazınca max 120 dk yazar hoca vcd de 80 dk ona göre böl kes parçala yönet falan işte istersen anarşi kullan
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
dvd ye dvd olarak yazınca max 120 dk yazar hoca vcd de 80 dk ona göre böl kes parçala yönet falan işte istersen anarşi kullan
-----------------------------İyide hocam millet , titanic , lord of the rings , the godfather'ı falan nasıl yazıyor
-
imgburn cdye çift katman yazmıştı nerdeyse 900 mb :| anarsist_manyaq şahidimdir
-
dvd playerın da eğer divx oynatma özelliği warsa direk olarak veri dosyası olarak oluştur CD'yi nero dan veri dvd si hazırla seçeneğini seçebilirsin. yok illede windows kullanacam diyorsan filmi bilgisayarımdan dvd rom un içerisine kopyalayım yukardan yazır seçmen gerekiyor ve yine veri dosyası olarak yazmasını sağlamalısın windows dosyanın türüne göre sana video oluşturalım asalım keselim felan de sen o seçenekler yerine normal yoldan gitmen gerekiyor tam yazamıyorum çnükü ddaha önce hiç kullanmadım nasıl seçenekler çıkacak bilmiyorum.
ama mp3 lerde hemen media player ile dönüştüreli bu bir müzik cd si ise felan diyor büyük ihtimalle video içinde aynı şeyi uyguluyordur
