

Windows Embedded CE Ve Ebox2300 Hk.
-
Merhaba arkadaşlar,
gömülü sistemler hakkında bişeyler sormak istiyorum. Bu embedded CE dediğimiz nane sadece Ebox türevlerine mi kurulabiliyor?
tecrübesi olan arkadaşlar aşağıdaki konu ile ilgili olarak yönlendirebilirmisiniz.
Ebox olur başka birşey olur üzerine Win embedded CE kuracağım ve kendi yazdığım uygulamamı çalıştıracağım. 10 farklı lokasyonda bulunan lcd panellerden veri girişi olacak ve ben bu verileri işleyip sonuç döndüreceğim. şimdi bu her 10 lokasyonda bu ebox cihazından 1 er adet toplamda 10 adet olması şart mı?(tabi ayrıca bir tanesi sunucu olacak toplamda 11 ebox)
yoksa tekbir noktada 1 tane ebox cihazı olsa ve bu 10 lokasyonda sadece giriş yapacakları lcd ler olsa doğru bir çözümmüdür?
-
gömülü sistemler ile ilgilenen yok mu arkadaşlar..
-
rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------gömülü sistemler ile ilgilenen yok mu arkadaşlar..
-----------------------------rene son zamanlarda ilgileniyor sanırım bir pm at istersen hacım
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------gömülü sistemler ile ilgilenen yok mu arkadaşlar..
-----------------------------rene son zamanlarda ilgileniyor sanırım bir pm at istersen hacım
-----------------------------Eyvallah hocam. saolasın ben ona bir pm atayım..
-
Biz linux embed ile uğraşıyoruz hocam, fakat şunu söyleyebilirim, işlemci mimarisi aynı olduğu sürece istediğin her yerde kurabilir ve kullanabilirsin işletim sistemini...
x86 Windows Embedded download edip kendi pc'nde calıştırabilirsin...
En azından linuxde böyle :)
Enteresandırki hayatımda ilk defa linuxle ilgili bişeyi bilip windowsla ilgilisini bilmiyorum :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Biz linux embed ile uğraşıyoruz hocam, fakat şunu söyleyebilirim, işlemci mimarisi aynı olduğu sürece istediğin her yerde kurabilir ve kullanabilirsin işletim sistemini...
x86 Windows Embedded download edip kendi pc'nde calıştırabilirsin...
En azından linuxde böyle :)
Enteresandırki hayatımda ilk defa linuxle ilgili bişeyi bilip windowsla ilgilisini bilmiyorum :)
-----------------------------Eyw. Rene hoca.. Linux embed bir sonraki aşamamız olacak umarım ve o aşamada Ankara şubemizi açacağız bilgine:)
şimdilik windows embedded ile işlerimizi hızlı bir şekilde halledip linux arge için zaman ve para ihtiyacımızı karşılayacağız..