Windows Essential Kullanan Varmı ?
-
yeni pc aldımda.. bi arakdaşta bunu önerdi ? yüklemelimiyim sizcede diğer antivirüslerden daha iyi olduğnuu söylüyor..
-
Nod 32,den iyidir yükle.
-
Ben kullanıyom çotonak memnunum . microsoft security essentials tavsiyedir
-
Normal antivirüsle çakısmıyor. Smart Security + Essantial kullanıyorum. Gayet güzel ve kasmıyor.
-
Dİğerlerine nazaran iyidir. Hem de hiç kasmıyor. Hemde ücretsiz daha belanı mı istiycen :)
-
gokayortaburun bunu yazdı:
-----------------------------
Normal antivirüsle çakısmıyor. Smart Security + Essantial kullanıyorum. Gayet güzel ve kasmıyor.
----------------------------- -
Eset 4.0 yüklüydü, bir tanıdık Security Essentials'ı önerdi ve yükledim. Bayadır kullanıyorum ama iyi koruyo mu korumuyo mu bilmiyorum.
-
hypnos_ bunu yazdı:
-----------------------------
Dİğerlerine nazaran iyidir. Hem de hiç kasmıyor. Hemde ücretsiz daha belanı mı istiycen :)
-----------------------------
