Windows Geunie Kit Hakkında
-
s.a muridler.firmada 3 adet eski pc war.bunlarda sahte xp pro sp 2 2002 ver. yüklü.bnlara geunie kit aldım xp pro ürün anahtarı değiştirdim dedim orj lisans keyi girdm kabul etmedi.o gelen yeni cd den mi kurmalıyım bilgisayarı?format atmak istemioyurm önemli dosyalar programlar ve mssqlk server filan war urasmak istemiorm..ilgilenen arkadaslara sımdıden tesekkürler.kolay gelsn
-
eğer şuanda kabul etmiyorsa format atıncada etmeyebilir.
şöyle bişey deneyebilirsin. başka bi yazılımı orjinal olmayan makinada dene. olursa senin pc'den sorun vardır. yine olmazsa aldığın yere şikayet et. veya aynı pc'de format atarak o cd'den kurmayı dene. eğer olursa sonra kendi pc'ne mecburen format atacan (:
-
key hangi cd ye ait ise o cd ile format atmam gerekli.
-
streetw1se bunu yazdı:
-----------------------------
s.a muridler.firmada 3 adet eski pc war.bunlarda sahte xp pro sp 2 2002 ver. yüklü.bnlara geunie kit aldım xp pro ürün anahtarı değiştirdim dedim orj lisans keyi girdm kabul etmedi.o gelen yeni cd den mi kurmalıyım bilgisayarı?format atmak istemioyurm önemli dosyalar programlar ve mssqlk server filan war urasmak istemiorm..ilgilenen arkadaslara sımdıden tesekkürler.kolay gelsn
-----------------------------
Oncelikle Hijackthis programi ile taramayi baslatiyorsun daha sonra olusturulan listede; “020 - Winlogon Nofity: Wgalogon - …” gorup seciyorsun, ve fix checked'e basiyorsun. Bu seni aptal yapiskan windows geunie popup ve uyarilarindan arindiracaktir.Manuel yapmak istersen Reset / Start / Run / cmd / regsvr32 softpub.dll yaz enterla Bu yazip enterlama isini Wintrust.dll , Initpki.dll , Dssenh.dll , Rsaenh.dll , Gpkcsp.dll , Sccbase.dll , Slbcsp.dll , Mssip32.dll , ve Cryptdlg.dll icin aynen tekrarla. Exit yaz ve cik.
Reset / Safe mode / Start / Run / %systemroot%\system32 yaz enterla Acilan klasorde wpa.dbl ve wpa.bak dosyalarini bul bunlarin isimlerini wpaold.dbl ve wpaold.bak olarak degistir
Sitemi tekrar boot yap ve normal modunda keyli keysiz, lisansli lisansiz .. gonul rahatligi eski havasinda calistir.
-
ben zaten uyarı almıyordum.sahteyi orjinal gibi kullanıyordum fakat firma olduğu için orjinal alayım dedim sorun olmasın die.peki kontrole gelince adamlar sorun yaratmaz mı?yani sistemin keyinede bakıyorlarmı?yoksa sadece kasanın üstündeki lisans etiketine mi bakıyorlar?
-
??
