Windows Hatası 0X00000010 Anlayanlar Yardım
-
hocalar 0x77243ab3 adresindeki yönerge 0x00000010 bellek adresine başvurdu bellek read olmadı. Diye Hata Alıyorum Yardımcı Olabilirmisiniz neden verir bu hatayı
-
bu arada hatayı Knight Online Oyununa Giriş Yaparken Alıyorum ve giriş yapamıyorum Araştırdım ancak birtürlü çözüm bulamadım . eski bilgisayarımda sorun yoktu ancak yeni aldığım bilgisayarda yaşıyorum bu sorunu
bayarbatuhan tarafından 23/Eki/12 21:08 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam aynı oyunda bu hatayı eski pc'de alıyordum. bir kaç format sonra sıkıntının donanımsal olduğunu düşünüp tek tek bütün parçaları denemiştim. Sıkıntı ram'den kaynaklanıyormuş. Yeni ram alıp taktığımda sorun düzelmişti. Sende de böylemidir bilinmez.
-
Huerfanos bunu yazdı
hocam aynı oyunda bu hatayı eski pc'de alıyordum. bir kaç format sonra sıkıntının donanımsal olduğunu düşünüp tek tek bütün parçaları denemiştim. Sıkıntı ram'den kaynaklanıyormuş. Yeni ram alıp taktığımda sorun düzelmişti. Sende de böylemidir bilinmez.
hocam bilgisayarı alalı daha 2 gün oluyor ramlarda sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum ya
-
bayarbatuhan bunu yazdıHuerfanos bunu yazdı
hocam aynı oyunda bu hatayı eski pc'de alıyordum. bir kaç format sonra sıkıntının donanımsal olduğunu düşünüp tek tek bütün parçaları denemiştim. Sıkıntı ram'den kaynaklanıyormuş. Yeni ram alıp taktığımda sorun düzelmişti. Sende de böylemidir bilinmez.
hocam bilgisayarı alalı daha 2 gün oluyor ramlarda sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum ya
2 günlük diye arızalı çıkmaz mı?
-
imlegend bunu yazdıbayarbatuhan bunu yazdıHuerfanos bunu yazdı
hocam aynı oyunda bu hatayı eski pc'de alıyordum. bir kaç format sonra sıkıntının donanımsal olduğunu düşünüp tek tek bütün parçaları denemiştim. Sıkıntı ram'den kaynaklanıyormuş. Yeni ram alıp taktığımda sorun düzelmişti. Sende de böylemidir bilinmez.
hocam bilgisayarı alalı daha 2 gün oluyor ramlarda sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum ya
2 günlük diye arızalı çıkmaz mı?
hocam şuan öğrendim birkaç arkadaşta daha aynı problem olmuş ama nasıl düzeltilebileceğini bilmiyoruz . çok anlamıyorum bilgisayarın yok kodlarıdır falan vs. Bilen Varmı Neyin Nesidir Diye Yazdım sadece. Donanımsal sa eğer garantiye göndereceğim kesin birşey diyen yokki
